wtorek, 20 listopada 2012

Odkurzony zestaw, zieleń + brąz ;)

Jako że jesień mamy w pełni, do zimy coraz bliżej a ja nadal świecę cieniutkimi rajstopami z poprzedniego posta postanowiłam odkopać dość stare, bo zeszłoroczne zdjęcia z obecnej pory roku ;)

Przeglądam, patrzę i czegoś mi brakuje.. ćwieków! Są wszędzie i na wszystkim ;) Z czego szalenie się cieszę, bo od dawna jestem ich fanką. Mam kilka pomysłów na DIY, ale wszystko w swoim czasie.
Modne w tym sezonie jest złoto, kolejny kolor, który bardzo mi odpowiada, można do niego dopasować praktycznie wszystko. Większość moich dodatków jest w jego odcieniach. A bordo? Zauważyłam, że króluje w tym roku na ulicach i nie ma co się dziwić, bo sam w sobie jest piękny. W połączeniu z zielenią daje oszałamiający efekt! Tym bardziej, że moro, khaki to moje must have!

Nie przemawiają jednak do mnie barokowe wzory, być może dlatego, że jestem minimalistką, zwykle kupuję rzeczy gładkie i jednolite, do tej pory wystrzegałam się wzorzystych ubrań. Chociaż coraz bardziej się do nich przekonuję ;) A obecnie poluję na bluzkę ze zwierzęcym motywem :D


Na co dzień, o ile pogoda jeszcze na to pozwala zakładam kurtki skórzane, tak jak na załączonych zdjęciach, myślę, że każda z nas powinna mieć przynajmniej jedno takie okrycie wierzchnie. Skórzane kurtki zawsze będą modne, zawsze będą pasować do większości zestawów, są ponadczasowe... i ciepłe! ;)

                                                                                                                                      Ro.





14 komentarzy:

  1. świetnie!


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza dziewczyna :) Super kurtka. Swoją drogą ja właśnie takie skromne stylizacje lubię :D Wyglądasz fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś fotogrniczna! I ślicznie Ci w czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. powoli się rozkręcasz ale jak dobrze :) świetne zdjęcia i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się zarumienię, robię wszystko co w mojej mocy by Wam dorównać, a przede mną jeszcze długa i wyboista droga :) Dziękuję, dziękuję.

      Usuń
  5. piekne zdjecia ! :)

    pozdrawiam :)
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! bardzo ładne zdjęcia i zestaw również :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))
    poza tym masz bardzo ładne zdjęcia na blogu, bardzo dobrze zrobione, super ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw ♥
    dzięki za komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie : 3

    OdpowiedzUsuń