wtorek, 27 listopada 2012

Do it yourself po raz pierwszy ;)

Zakładając tego bloga obiecałam sobie, że będę dość regularnie zasypywać Was kolejnymi stylizacjami, obiecanki cacanki,  Ro. nie próżnowała ;)

Ostatnimi czasy mam niebezpiecznie mało czasu dla siebie, ale to nie znaczy, że brak mi go na przyjemności. A jeśli już o nich mowa to w niedzielę zafundowałam sobie wycieczkę do Wołczyna, gdzie zostały zrobione zdjęcia poniżej. ;)  

Kiedyś, dawno temu, bo jeszcze w wakacje, miałam zajawkę na ozdabianie ubrań przeróżnymi cudeńkami. Kocham przystrojone kołnierze, kołnierzyki i tym podobne, dlatego też upolowałam właśnie takie ozdobniki. Długo szukałam koszuli, która by się do tego nadawała, ale w końcu znalazłam i to za całe 3 zł w SH. ;))))
Ozdobiona wygląda zupełnie jak ze sklepu. Póki co jest jeszcze w stanie, jakby to powiedzieć, produkcyjnym, ponieważ planuję dokupić do niej złote guziki na mankiety i z przodu, ale jak na razie nic co by mnie nie zadowalało nie znalazłam ;)

Do wspomnianej już koszuli założyłam spódnicę, która ma już ok 25 lat, spadek po mojej mamie, jest genialna i cudem się jeszcze uchowała ;) Do tego skórzana torebka czarno-bordowa ze złotą klamrą, Chiltern. ;) Kryjące rajstopy i buty na platformie były kropką nad i. Kocham wysokie obcasy i noszę je praktycznie do wszystkiego, no może za wyjątkiem pidżamy ]:->
Mam nadzieję, że nie będę musiała zbyt szybko zamieniać tych butów na kozaki i że zimna, mimo prognozy, nadejdzie dopiero pod koniec grudnia. Albo nie! Poproszę śnieg na święta i tylko święta ;) Miejmy nadzieję, że zima nas nie zaskoczy (jak co roku) i będziemy przygotowani na najgorsze! ;)

Ro.







Fot. Joanna Ptak

34 komentarze:

  1. Piękny makijaż i świetna spódnica, pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra stylizacja i makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze koszula za 3 zł- przepiękna! :) łowczyni okazji ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze mnóstwo takich perełek w swojej szafie ;)

      Usuń
  4. ten zestaw - coś pięknego! ;) pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż! Cudowna spódnica, idealny zestaw w czerni, uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy element zestawu bardzo mi się podoba,ale to torebka najbardziej mnie zauroczyła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie częściej w takim razie ;)

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz ;)
    bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku wyglądasz ślicznie, uwielbiam twoją torebkę :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja i koszula jest przecudowna *.*

    obserwujemy może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuuuuuuję, bardzo mi miło ;)
      Obserwujemy, obserwujemy ;)

      Usuń
  10. Wszystko mi się tu podoba, a Ty najbardziej.
    Jesteś taka ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torebka i zestaw;) Bardzo ładne zdjęcia;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała torebka, zakochałam się. Będzie za mną chodzić do odwołania.
    F9.75

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia zostały zrobione w Wołczynie woj. Opolskim?
    Naprawdę świetnie wyglądasz! Pogratuluj mamie spódnicy, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, dokładnie tam ;)
      Dziękuję, dziękuję, a mama doskonale wie jakim uczuciem darzę jej spódnicę ;P

      Usuń
  14. Ładne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza jesteś, zdjęcia są bardzo ładne a Twoja buzia Piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym być taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecie zdjęcie jest bardzo łądne

    Zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Great boots! Really like your make-up as well!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna torebka :)
    masz dobry styl.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous outfit!!! Love that skirt!!!! You look sooooo good!!! Great photos!!

    OdpowiedzUsuń