niedziela, 9 grudnia 2012

Bestia okiełznana


Motywy zwierzęce przewijają się co sezon w kolekcji jesienno-zimowej. Są modne i w tym sezonie, dlatego nikogo nie powinny dziwić tygrysy, pantery, a nawet zebry pojawiające się na ulicach ;)

Można je kochać albo nienawidzić, jedno jest pewne - nikt nie przejdzie obok nich obojętnie.
Niektórzy uważają, że motywy zwierzęce dodają kobiecie drapieżności i seksapilu. Inni sądzą, że to kiczowate i tandetne. Jednakże trzeba przyznać, że panterka, zebra i inne wzory rodem z dżungli z pewnością nie są nudne i nijakie. Trzeba tylko wiedzieć jak je nosić, mogą być bowiem doskonałym dopełnieniem stylizacji.

Motywy zwierzęce najlepiej prezentują się jako pojedynczy akcent całości. W wersji total look nie są najlepszym rozwiązaniem... Wystarczy torebka, buty czy ozdobna chusta, a z codziennej stylizacji stworzymy wieczorowy zestaw.

 Mnie urzekł ogromoooomny sweter. Jest cieplutki i szalenie miły w dotyku ;) Zwykle panterę  noszę z ciemnymi rurkami i masywnymi butami na wysokim obcasie.


A Wy jaki macie stosunek do pantery i wszelkiego rodzaju motywów zwierzęcych? Lubicie? Nosicie? Czy raczej sceptycznie podchodzicie do tematu?


                                                                                                                                        Ro.

P.S. Baaaardzo fajny konkurs na http://dirty-poison.blogspot.com/2012/12/bbnbeu-giveaway.html


                                                             Fot. Magdalena Grzesiak
                                                             

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam motyw pantery na ubraniach!
    Połączony z głową nie da nam efektu kiczu, a super modną stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zdania, że wszystko może naprawdę super wyglądać pod warunkiem, że:

      a) nie wyglądamy jak choinka
      b) zachowane są proporcje, coś odsłaniamy, coś odkrywamy
      c) nie łączymy wszystkiego ze wszystkim :D
      d) mamy odpowiednią figurę. Nawet jeśli jest coś super modne to nie powinniśmy tego nosić, tylko niepotrzebnie sami się skrzywdzimy :D

      Usuń
  2. gdzie mozna Cie dodac do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie jest aplikacja obserwatorzy ;)))

      Usuń
  3. Dobrze podeszlas do tego ,,zwierzaki " podoba mi sie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no total tally z tym zwierzęcym printem !

    twoja tally :*

    OdpowiedzUsuń
  5. love this photo and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcie, bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja należę do grupy, która mówi im "nie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też bardzo długo nie mogłam się przekonać do pantery ;)

      Usuń
  8. Na kimś mi się podoba, ale sama źle się z takim motywie czuję ;/
    Świetne zdjęcie ;)
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko jedno zdjęcie?;)

    jak to tak można ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taki motyw , chociaż jak na razie w swojej szafie mam tylko jedną sukienkę w zwierzęcy motyw panterki :)

    OdpowiedzUsuń