poniedziałek, 14 stycznia 2013

Odwołujemy zimę?

Kto tęskni za latem, ręka w górę! Kto na gwałt potrzebuje słońca? Bo ja na pewno i wiecie co... wpadłam na genialny pomysł - odwołajmy zimę, a co! Kto jest za? Kto jest przeciw?
Nie powiem, zimę da się lubić... ale nie na długo. Przynajmniej w moim przypadku. Jestem przeogromnym zmarzluchem. Takim najgorszym z najgorszych :D zawsze mi zimno! Dlatego zimę trzeba wręcz odwołać ;)

Ostatnio zauważyłam, że wszystkich wokół mnie dopada zimowa depresja. Zmęczenie, apatia i zobojętnienie na wszytko, do tego stres związany z sesją. No wytrzymać się nie da. A na dodatek zimno, ciemno i do domu daleko. Nie! Tak być nie może, nie pozwalam. W ramach odwoływania sami wiecie kogo zatapiam się we wspomnieniach... przeglądam zdjęcia, słucham utworów, które kojarzą mi się z najcieplejszymi dniami w roku, robię wszystko by nie myśleć o zimie i całkiem nieźle sobie radzę. ;)

Kilka miesięcy temu miałam przyjemność współpracować z Cocktail Shock, sklepem internetowym  który jak najbardziej polecam! Mają świetne spódniczki i kiecki + wiele cudeniek, m. in. genialne koszule i dodatki. Zaproszono mnie na sesję do katalogu, skorzystać czy nie skorzystać? Skorzystać! 500 km. Tyle mniej więcej jest między Wrocławiem a Lublinem, jechałam całą noc. Piękne miejsce, wspaniali ludzie, coś czuję, że nie była to moja ostatnia wycieczka do tego miasta, na pewno tam wrócę.

Co myślicie o połączeniu letniej spódnicy ze swetrem? Hot or not?
Dla mnie mistrzostwo świata. Ale tylko wtedy, gdy wszystko idealnie do siebie pasuje ;)







Cocktail Shock znowu pozytywnie mnie zaskoczyło, ale o tym już niebawem!

A Wy macie jakieś sprawdzone metody na odwołanie zimy? Jakieś nowe pomysły? Chętnie skorzystam!


Miłego czytania!
Ro.      

86 komentarzy:

  1. Ja, ja i ja;) piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał niesamowite zdjęcia, jestem pod wrażeniem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tesknie za sniegiem..
    U mnie ok 33 C w cieniu.. ufff...

    OdpowiedzUsuń
  4. You're so gorgeous, such beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tęsknię! Ja potrzebuję! I choć zima jest piękna i fotogeniczna to czas ją odwołać ;)

    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zima może trwać tylko 2 tygodnie, nie obrażę się kiedy ten czas skróci się do tygodnia. Idealnie na święta. ;))

      Usuń
  6. Piękny outfit :) ja już mam dość tej zimy :((
    obserwuję i zapraszam do siebie, wracam do blogowania po długim czasie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już niedługo.:D Mam nadzieję, że słoneczko się pojawi.:P
    Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia, świetny zestaw. Ja jestem jak najbardziej za takim połączeniem. I makijaż świetnie dopasowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia , z zimy nie rezygnujmy , bardziej z gryp które nas obecnie nawiedzają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Ja jestem za tym by już była wiosna, moja ulubiona pora roku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem po prostu za tym by się nieco ociepliło ;)

      Usuń
  11. bardzo mi sie podoba takie połączenie i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm not sure how I like winter. It depends on how cold it is:)
    You look beautiful, nice outfit:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually I like winter, but I hate very low temperature ;)

      Usuń
    2. me too...as long as it is not too cold it is fine:)

      Usuń
  13. Ja chce jeszcze więcej śniegu! :D a Połączenie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu niech napada nawet na metr, byle nie było tak przeraźliwie zimno ;) -5 stopni w zupełności mi wystarczy, a i śnieg się nie roztopi ;p

      Usuń
  14. ja tam lubię zimę :)
    pięknie wyglądasz, takie połączenie jak najbardziej hot !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię zimę :) Ale nie powiem lato by moglo być, bo za tym idzie wolne od szkoły :)
    Świetne połaczenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie zima jest najgorszym co może być. Brr. Ładnie wygląda tylko zza okna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy się zakochałam... tak i to szczęśliwie, a trwa to już prawie rok więc nie wiem czy to to jest powodem takiego stanu ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już odgadniesz co jest powodem tej euforii to zwrócę się w odpowiednim momencie ;) Jak do tej pory poziom endorfin nie spada.

      Usuń
  18. I love your sweater!Visit http://www.urbanfashionstylee.blogspot.mx and check my new post!!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny sweterek i czółenka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. codziennie odwołuję zimę doglądając pogodę na Bora Bora:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Moja wyobraźnia własnie podsuwa mi piękny obraz. Ja. Plaża. Słońce. Relaks. Zero zimy! :D:D:D

      Usuń
  21. jaka piękność. Oddaj sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem za ! :D
    śliczna jeseś o.o ♥

    dzięki za komentarz na moim blogu ^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tęsknię za latem i podnoszę nawet dwie ręce! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Każda z pór roku ma swój urok. Też jestem zmarzlakiem, co sprawia, że grubo się ubiera, a to zaś sprawia, że czuje się jak napompowany claun.. ale! cieszę się, że mamy zime, bo dzięki niej możemy docenić lato i zatęsknić za tym,czego aktualnie nie ma! myślę, że a Afryce nie cieszą się tak na nadmiar słońca, więc uszanujmy naszą wspaniałą zimę :P zapraszam do siebie, chętnie przeczytam Twoją opinię na temat mojego posta i chętnie mogłabym Cię zaobserwować, co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, ale po takich mrozach mam naprawdę dość zimna ;) zwłaszcza po przygodach z komunikacją międzymiastową, miejską. Pozdrawiam PKS!

      Usuń
  25. Ja lubię zimę, ale do czasu. W lutym zaczynam mieć dość. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz częściej przyłapuję się na tym, że tęsknię za latem. To teraz, a co będzie w lutym, marcu? Chyba jakaś zimowa depresja;)
    Wyglądasz ślicznie, bardzo ładny sweter i bransoletki.
    Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu, żeby odwiedzić mój w sumie wciąż nowy i ciągle ewoluujący blog;)
    Pozdrawiam,
    Pyzoletka z www.pyzoletka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lutym będzie już wiosna, przynajmniej mam taką nadzieję ;) Obiecuję, że do Ciebie zajrzę. ;)

      Usuń
  27. Jejku jaka Ty śliczna!
    Jest to trylogia Pięćdziesiąt twarzy Grey'a. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się do tego przymierzam. Jak wrażenia? ;)

      Usuń
  28. boska stylizacja;))
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing pictures! looooovely!
    www.apartoffashion.blogspot.com
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również skorzystałabym z takiej propozycji :) Przy okazji zwiedziłaś miasto, które słyszałam, że jest bardzo piękne. Nie byłam niestety- mieszkam nie daleko Wrocławia i tak jak Ty mam ok 500km do Lublina...
    Świetne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. dokladnie, odwolajmy :( :D

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  32. w takim razie podnoszę rękę do góry :P
    ślicznie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podniosę nawet dwie jeśli to przyspieszy koniec zimy ;)

      Usuń
  33. chętnie odwołam zimę! już mnie strasznie męczy! :(

    OdpowiedzUsuń
  34. oo a na mnie jest za duża niestety, ale już zamówiłam sobie mniejszy rozmiar i większą chętnie sprzedam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja niestety nie przepadam za zimą i chciałabym żeby była już wiosna <3
    a ty pięknie wyglądasz, tak kolorowo i wiosennie, aż przyjemnie się patrzy na te zdjęcia :**

    OdpowiedzUsuń
  37. takie połączenie jest zdecydowanie hot !
    tym bardziej w twoim wydaniu bardzo mi się podoba :)
    xoxo
    LLx

    OdpowiedzUsuń
  38. nice look ;) jest świetny

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Brakuje mi ciepłych wieczorów to fakt. Jeju, ale jesteś śliczna! Cudowne zdjęcia, a stylizacja 100% trafia w mój gust. Idealne połączenie kolorystyczne! <3 Dziękuję ;* Obserwuję, miło będzie jeśli się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja już tak bardzo nie mogę doczekać się wiosny, szczególnie kiedy widzę te wszystkie wiosenne kolekcje w sklepach! o Cocktail Shock powiedziałam mi dziś przyjaciółka, a teraz natrafiam o tym u Ciebie. muszę przejrzeć ich asortyment! :))
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dylemat jeśli o to chodzi, będąc w sklepach jestem rozdarta między SALE a nową kolekcją :D:D

      Usuń
  41. świetnie wyglądasz! lubię połączenia swetrów i lekkich spódniczek ;)

    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie boskie zdjęcia! Chcę latoooo *_*

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny sweterek! :) u mnie też wszędzie deprecha i sesja, aż sama podłapuję bakcyla

    OdpowiedzUsuń
  44. Podnoszę rękę do góry! :D
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog :) Na pewno będę wpadał tu częściej :))


    Zapraszam do mnie:
    www.limitofcontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. piękna!! Ty i stylizacja :) zdecydowanie zima odwołana :)

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem za, sweter ze spodnica jak najbardziej. A skad bransoletki?

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  48. Beautiful photos!!! Very cute skirt!! Love the colors!!! You look very pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja!!!!!!! Przepiękne kolory! :))

    OdpowiedzUsuń
  50. wow, reweacyjnie wyglądasz! Śliczne zdjęcia i śliczna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam Twoje stylizacje :-) cudowna spódniczka i sweterek :-) świetne połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zestawienie, napawa optymizmem:)

    OdpowiedzUsuń