sobota, 16 lutego 2013

Babcia radzi

Sesja, czyli cały, caluteńki miesiąc w książkach, uwierzcie mi, można zwariować! Potyczki z profesorami zakończone sukcesem ;) Teraz mam tydzień błogiego lenistwa. Nadrobię wszelkie zaległości zaczynając od pisania tutaj, bo zdmuchnęłam dzisiaj grubą warstwę kurzu z ostatnich notek ;)

Ostatnio wspomniałam o Cocktail Shock. Tak jak pisałam bardzo mile mnie zaskoczyli. Spódnica którą mam na sobie pochodzi właśnie z ich sklepu. Świetna! Bardzo dobrze wykonana, fajnie się układa, pasuje też do wielu rzeczy... i przyniosła mi szczęście na egzaminie :D także śmiało mogę ją polecić.
Kiedyś babcia dała mi taką radę: 'Czego nie wiesz to dowyglądasz'. Zmodyfikowałam odrobinę tę myśl i nieco inaczej ją pojmuję. Uważam, że w stresujących sytuacjach, a egzaminy niestety do takich należą, należy czuć się dobrze z samym sobą, dlatego warto zainwestować w ubrania, które podkreślają nasze atuty, a maskują wszelkie niedoskonałości. Mając odpowiednio dobrany strój nie martwimy się, że zaraz coś nam się wyleje, albo nie daj Boże pękną spodnie :D jesteśmy wtedy pewniejsi siebie, a to może tylko pomóc, a nie zaszkodzić. ;)

Ostatnio z każdej strony atakują nas reklamy dotyczące supertelefonów z superaparatami. Mówi się nawet, że to już nie telefon z aparatem, a aparat z telefonem ;D Można powiedzieć, że nosimy przy sobie miniaparaty fotograficzne. Chciałam sprawdzić jak się sprawdzą owe telefony komórkowe i zdjęcia które Wam prezentuję zostały zrobione zwykłym samsungiem. Jakość oceńcie sami, ja powracam do tradycyjnych aparatów ;)









A Wy już po sesji? Po feriach? 

80 komentarzy:

  1. Nice outfit and I like your blouse. Have a great weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;* swietny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica i rajstopy rewelacyjne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz - śliczna bluzka (i ten kołnierzyk <3)
    :)

    http://boulevard-of-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądnie wyglądasz;) Telefon poradził sobie świetnie z robieniem zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, fajnie, że wreszcie ktoś się odniósł do treści, którą zawarłaś w poście. Jakim telefonem zrobiłaś te zdjęcia ? Czy przypadkiem pod hasłem "zwykły samsung" nie kryje się jakiś smartfon za kilka tysięcy złotych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam samsungiem galaxy s advance, zdecydowanie nie jest to smartfon za kilka tysięcy złotych, a jeśli chodzi o jakoś zdjęć ja jestem zadowolona, dlatego się dzielę i poddaje ocenie ;)

      Usuń
  7. mega wiosenne zdjęcia;)!
    a ta spódniczka jest sliczna :D możesz mi ją oddać razem z koszulą ^^

    obserwuje. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning look!!!! Thanks for sharing such a nice post! Also a very large 'thank you' for taking the time to leave a comment for me! I'm following you right now, hope you will do same!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw. :) Spódnica boska! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. ferie trwają, więc jest pięknie :) zestaw idealny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się stylizacja i zdjęcia same w sobie. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będę obserwować, mam nadzieję, że i Ty jeszcze wpadniesz!

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wow wow lovely outfit girl!!!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. So nice look, love the shirt!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/02/stripes-how-to-wear-them.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for visiting my little blog!
    Your outfit looks great!

    Lieselotte
    http://andthesummmerof84.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfit!!!! Those stockings are sooo HOT!!! You look fabulous!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygladasz slicznie, bardzo sexy i jednoczesnie dziewczęco :> idealny set na randkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz wspaniale, cudna koszula
    obserwuje kochana
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty jesteś ładna:)

    I świetny outfit!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie kupiłaś koszulę i spódniczkę <3 ślicznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję ;* spódniczka Cocktail Shock http://www.cocktailshock.pl/, a koszula w Magnetic ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I reaaly love your style!!! nice socks:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. I was looking them for a long time ;)

      Usuń
  22. natrafiłam na Twoj blog wlaśnie przez Coctail Shock, jest suuuper ;) jestem bardzo mile zaskoczona; czytając go ma sie wrazenie, ze jestes bardzo otwarta i mila ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś piękna i cudownie wychodzisz na zdjęciach :) jesteś bardzo fotogeniczna :) również trafiłam na Twój blog poprzez Coctail Shock i z przyjemnością dołączam się do grupki obserwujących. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, jest mi szalenie miło czytając te słowa ;) ;*

      Usuń
  24. Nie, ferii jeszcze mam kilka dni. :)
    Co do stroju, wyglądasz przepięknie, a co do zdjęć robionych telefonem, są bardzo dobrej jakości, gdybyś nie napisała, że robiłaś je komórką, to prawdopodobnie sama bym tego nie stwierdziła. :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że będą jakościowo bardzo odstawały od reszty, ale jak widać moje obawy się nie spełniły ;)
      Dziękuję baaardzo i zapraszam częściej ;*

      Usuń
  25. Wow! What a gorgeou outfit!

    www.bohemianmuses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekna spódniczka .1 mam już od dawna ochotę na taką, ale ceny mnie przerażają ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chodząc po sklepach podobną widziałam w Tally Weijl, za 59 zł bodajże ;)

      Usuń
  27. Wow nice outfit! love the blouse!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  28. genialnia stylizacja;) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuje ! :)
    ale Twoja koszula i tak najładniejsza :D!

    OdpowiedzUsuń
  30. spódniczka przeurocza

    oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. na początku myśl Twojej babci zrozumiałam dosłownie, ale Twoja interpretacja też jest bardzo na miejscu :) kurczę, nigdy nie pomyślałabym, że te zdjęcia są zrobione telefonem! ;O wow, ten Samsung naprawdę robi genialne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaa, robilam kiedys zdjecia dla In2You:)!
    Bardzo mi sie podoba kolnierzyk, dobry wybor.

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja juz tez po sesji,choć ferii nie miałam:( slicznie wygladasz. Piękna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za odwiedziny! piękna spódniczka! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  35. ja uwielbiam jeszcze lakiery do paznokci holograficzne :)
    ślicznie wyglądasz i zapraszam ponownie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieknie wygladasz:) Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakość jest naprawdę niezła, a Ty wyglądasz świetnie;)
    Dziękujemy za Twój miły komentarz!
    Co do porady, masz zupełną rację, strój z pewnością potrafi podnieść na duchu i dodać choćby pewności siebie;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz! Bardzo lubię takie sety! Piękny masz makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobry pomysł na zdjęcia telefonem, gdybyś nie napisała nawet bym nie pomyślała. :)
    Świetny blog, masz ochotę na wzajemną obserwację?
    Jesli tak, daj znać w komentarzu. ;)
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. fajna spódnica !

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna:) Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY:)

    OdpowiedzUsuń
  42. tak tak, za 5 zł :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. jej, dziękuję bardzo! niezmiernie mi miło, czytając takie słowa :)
    może obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny blog !! Super stylizacja obserwuje i zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. piękną masz koszulę i bardzo podoba mi się połączenie spódniczki i rajstop ;d

    OdpowiedzUsuń
  46. Już niedawno na naszym portalu pojawił się wywiad z Marcinem Ziółko, który jest młodym modelem, zachęcamy do jego przeczytania oraz przy okazji zapraszamy do zostania fanem naszego portalu na fanpage'u - gwarantujemy codziennie nowe artykuły, ciekawe porady, przepisy, wywiady, artykuły tematyczne, itp.

    Pozdrawiam, SilesiaYoung

    link do wywiadu - http://silesiayoung.pl/marcin-ziolko
    link do fanpage - http://www.facebook.com/silesiayoung?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajne rajtki:D też mam takie:) ślicznota z Ciebie:D całą stylizacja bardzo fajna:D już czuć wiosnę:****
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  48. Awesome outfit! I love the skirt:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna spódniczka :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna bluzka:) Całość prezentuje się bardzo stylowo i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Delikatnie i dziewczęco ;-);aż chce się być twoim sorem i podziwiać tak piękną studentkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. BARDZO ŁADNIE WYGLĄDASZ <3
    Faktycznie jak na telefon- bardzo dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń