wtorek, 5 marca 2013

Jak obiecałam, tak zrobiłam



„Wiosna, wiosna, wiosna ach…” TAK TAK TAK! Wyszło na moje. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że zima została odwołana. Szpilki, zwiewne sukienki po prostu wyrywają się z objęć zamkniętych szaf. Dlatego ogłaszam rozwód z grubymi szalikami, czapkami, futrami, rękawiczkami i całą zimową garderobą W tym sezonie mówię im stanowcze NIE! Nie, bo wiosna! I niech tylko mi się ktoś odważy zaprzeczyć temu stwierdzeniu. Ale to w sumie żadne stwierdzenie, to fakt! Wiosna - bo słońce i kilkanaście kresek na termometrze. Tęskniłam już za tym!

Jeszcze trochę i zaleje nas fala neonu. I pasków! Tak, to będzie hit modowy, czuję to w kościach. Co myślicie o paskach? Na stałe zagoszczą w naszych garderobach? A może to chwilowy trend, któremu wszyscy ulegamy? Tak sobie myślę.. jaki ja mam do tego stosunek i powiem Wam, że dość sceptycznie podchodzę do tematu. Na kimś cholernie mi się to podoba, zwłaszcza koszule i chyba zacznę na taką polować. Ale spodnie? Mam mieszane uczucia. Nie każdemu pasują. Przede wszystkim jest to ubranie dla osób szalenie zgrabnych. Paski mogą optycznie pogrubić, ale też i wydłużyć. Wszystko zależy tak naprawdę od butów. Złe buty=zły wygląd. Dlatego musimy uważać na ten deseń. Jak się na to zapatrujecie ?

Dla mnie wiosna to czas motywów kwiatowych. Kwiatki muszą być i już. Zwłaszcza na kieckach. To takie w moim stylu. Zimą raczej unikam tego typu wzorów, nie czuję się w nich wówczas dobrze. I a propos zimowego look'u. Nie żebym faworyzowała w jakiś sposób wiosnę, ale jej poprzedniczki nie cierpię! Jednak chcę się z nią w odpowiedni sposób pożegnać. Dlatego dziś prezentuję ostatnią stylizację... choć nie do końca zimową. Narzutka jaką mam na sobie zdecydowanie nie nadaje się na mrozy, raczej to taka przejściówka. Przedwiośnie, czyli to co teraz mamy w kalendarzu.








A jak Wy żegnacie zimę i witacie wiosnę ? Z podobnym entuzjazmem do mojego? Czy jednak łezka się mocno w oku zakręci przy okazji odwieszania  kurtek, płaszczów, futer. Odkładaniu ulubionej czapki,szalika, czy rękawiczek towarzyszyć będzie duży smutek? Jak Wasza garderoba powie "witaj wiosno?" ;>
Ro.

67 komentarzy:

  1. Nice Look! I like it!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłym tygodniu zima znów zawita w naszym rejonie... niestety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przewidywaniem pogody zupełnie sobie nie radzę, niech zima się już kończy ;)

      Usuń
  3. oj tak mam już dość tej zimy ale chyba bedziemy musiały znosic ja jeszcze do konca marca;/ a tak wogole bardzo fajny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia!
    Zaciekawiłaś mnie tym postem, więc obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia sa super :) wyglądasz ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz:)
    śliczna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, masz bardzo ładne nogi!!
    dzięki za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze sie popisujesz... zawsze tak bylo nawet w szkole bylas najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving your look! You look fab!


    Love,
    Ranim
    the.perfect.disease

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, styl, ale masz piękną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz przezajebiscie!! wiosna wiosna oh jeeeaaaah! a co do paskow mam tak samo na kims mi sie podobaja kupuje zamawiam i nie nosze jakos nie wiem i tak samo podchodze do dodatkow na kims super ale mi przeszkadzaja nie wiem jakos tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. omnomnom wyglądasz bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosna wiosna a za oknem kupa sniegu, ajj
    tez sie zgadzam ze marzec i poczatek wiosny kojarzy sie z kwiatkami ;) cudowna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę, jeszcze troszkę i motyw kwiatowy będzie z nami :D

      Usuń
  14. Ale genialnie! Tak z charakterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, efektowne, wyglądasz bardzo ładnie ;))
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the infinity scarf, great look<3 I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fjny look :) zapraszam czesciej na www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie. Kurtka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealny komin, najlepsze są takie wielkie! ♥ Biały kolor prześlicznie rozświetla Ci twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie... Co do paaasiaków bardzo mnie zaciekawił ten trend, bluzki, koszule oraz spodnie - fakt zgodzę się że nie każdemu pasują. Zapewne skuszę się na pasiaste legginsy,a że uwielbiam malować paznokcie to już kreuje mi się w głowie nowy pomysł z wykorzystaniem tego motywu :) pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski na paznokciach muszą być super! ;)

      Usuń
  21. Świetny zestaw ;) Ooo tak, zimie mówimy stanowcze ,,nie!" :D
    Pozdrawiam i obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Obawiam sie, ze zima jeszcze chwile nas poneka niestety.
    Co do paskow - to jest to moj ulubiony letni trend, jak co roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, such a stunning look! amazing photo quality as well by the way! xoxo

    www.roxysun.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, wyglądasz mega zgrabnie!:)
    ja też już z utęsknieniem czekam na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing outfit!
    would you like to follow each other?
    Let me know...
    www.expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  26. wow!
    jakie świetne zdjęcia!
    uwielbiam!
    wspaniale wyglądasz!



    całusy! ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia!!! Ślicznie wyszłaś i przepiękny kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś śliczna :)

    sonia-pak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcie;) o tak! Też mam już dość zimy - ja już schowałam zimowe płaszcze a teraz nie mogę się doczekać zamiany kaloszy na conversy:) Bardzo podobają mi się koszule w paski - na wiosnę przynajmniej taka w biało czarne musi znaleźć się w mojej szafie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zima jeszcze nas nie opuściła, niestety. Znów trzeba wyciągnąć czapki i szaliki z szafy.
    Ale oczywiście czekam na wiosnę i czas kiedy będę mogła nosić motywy kwiatowe, paski, po prostu więcej kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale super zdjęcia i piękna kobieta na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Niestety nie dorobiłam się jeszcze osobistego fotografa ;) Zdjęcia robią mi bardzo różni ludzie, a te akurat są autorstwa Tomasz Pryjmy, link do jego profilu http://www.maxmodels.pl/fotograf-pryjma.html, polecam!

      Usuń
  34. Awesome look, my dear.

    I would love to ask you a big favor. Would u mind to join www.STARPIQ.com and post your looks? I created that community and I need a bit of support now. I hope u can help me :*

    Have a beautiful week,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  35. mój entuzjazm jest porównywalny do Twojego :)

    cudnie wyglądasz, piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam przekonana, że nikt nie przeczytał notki, ale znalazłaś się Ty i odmieniłaś moje przekonania! :P Legginsy to mój nr 1 i nie rozstaję się z nimi praktycznie w ogóle :)
    A co do pasków? Właśnie wysmyczyłam mini spódniczkę w paski i wrzucam dzisiaj outfit z nią w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. great scarf dear BTW what do you think to follow each other? I'll wait for you on my blog
    happy day
    xoxo
    vendy

    NEW POST!!!
    follow me on:
    the simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow super notka ! Ślicznotooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny szal!
    ale ty jesteś śliczna :) Szkoda, że pogoda się popsuła.
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz! :)

    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. woooooow ale super wygladasz :) !!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję bardzo za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz! :)
    Bardzo podobają mi zdjęcia i w szczególności ta "narzutko-kurteczka".
    Zapraszam do siebie częściej gdzie piszę intensywnie na tematy związane z modą męską.
    mattstome.blogspot.com

    p.s. Obserwuję Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz! boska kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładne zdjęcia :)

    Obserwuję i liczę na twój ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  45. You're terribly beautiful and your hair are to die for


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz widzę kogoś kto ma identyczny komin do mojego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny klimat zdjęć + świetny wygląd!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. zakochałam się w tej stylizacji :) bosko ! <3 wyglądasz uroczo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zestawienie przepiękne!:) Wszystko z przedstawionych rzeczy chciałabym mieć:) A zdjęcia bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń