poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pożegnania nie zawsze są trudne

Czujecie to? Mamy wiosnę. Wiosnę przez duże Wu. Przez duże I, O, eS, eN, a nawet Ę. Jest pięknie!
A gdy jest słońce, życie wydaje się być po stokroć pozytywniejsze. I tak sobie myślę, że trzeba się ostatecznie rozliczyć z minioną porą roku.
Zima nie była dla nas łaskawa, tak jej się spodobało, że postanowiła zostać u nas aż do początku kwietnia, rozbój w biały dzień! :D
Pod koniec fakt faktem była znacznie łagodniejsza, ale i tak dała nam popalić. Ale nie ma co się za długo rozwodzić nad tym czego już nie ma. 
Stylizacja, którą Wam prezentuję jest pożegnaniem z zimą. Podczas sesji nie było za wiele śniegu, ale mróz i tak szczypał w policzki. Zbuntowałam się i na złość zimie założyłam cienką kurteczkę. Zaowocowało to oczywiście dość mocnym przeziębieniem, ale co tam. Na cześć i chwałę nadchodzącej wiosny nie ubrałam się zbyt ciepło w nadziei, że nadejdą lepsze dni... no i nadeszły ;)

Niedawno kupiłam torebkę, o czym wspomniałam w poprzednich postach, ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia... Baaaaardzo długo polowałam właśnie na torebkę, która jest elementem mojej stylizacji. Była obiektem moich zainteresowań odkąd tylko ją zobaczyłam, niestety nie tak szybko mogłam sobie na nią pozwolić, zawsze były ważniejsze wydatki i nie tak szybko wpadła w moje ręce. Ale jak widzicie na załączonym obrazku jestem szczęśliwą posiadaczką tego cuda ;)

Nie musiałam się długo zastanawiać z czym ją zestawię. Spodnie z motywem węża, które są nowym domownikiem mojej szafy bardzo polubiły się z torebką i póki co ich przyjaźń kwitnie ;) 
Aby nie było zbyt ascetycznie wykorzystałam Wam bardzo dobrze już znany zegarek, założyłam pierścionek z czarnym oczkiem. Na uszy kolczyki 'przebitki'. ;)

Zimo, w ten oto sposób żegnam się z Tobą, do zobaczenia w grudniu!























Tym razem zdjęcia wykonał Dawid Pasek, serdecznie zapraszam na jego fanpage na FB KLIK ;)
A na koniec pytanie retoryczne, cieszycie się z przybycia wiosny?

                                                                                                                                               Ro.

  Kurtka - River Island
Top - Bershka
Spodnie - no name
Buty - Centro
Torebka - Zara
Zegarek - Tally Weijl
Pierścionek - Tally Weijl

73 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :) Bardzo ciekawe połączenie i super torba :)
    Pozdrawiam ;*
    secretlypralines.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow♥
    wyglądasz przecudownie;))
    Uwielbiam twój styl, a ten look jest po prostu genialny! śliczna kurtka i torba♥

    zapraszam do siebie w wolnej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie się czyta,ale stylizacja słaba.

    OdpowiedzUsuń
  5. nieziemski zegarek, ogólnie wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty ładna *_* Fajne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, klasyczna torebka, pasująca w zasadzie do wszystkiego! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kurtka ciesze sie juz kiedy zaloze swoja bo czeka juz w szafie jeszcze z metka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka stopni w górę i będzie pięknie <3

      Usuń
  9. pięknie wyglądasz:) masz cudowne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Wiosna dla mnie również dodaje optymizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyszłaś na zdjęciach i torebka bardzo ładna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka. I w ogóle pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look gorgeous! Love the combination of fabric and colors! You did such a great job putting all together! Sure, lets follow each other:)

    OdpowiedzUsuń
  14. w 100 % swietnie !
    a na zdjeciach wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdjęcia-zachwycające! Zestaw też mi się podoba a torebka jest mega!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Bosko wyglądasz, a ta torebka za mną też chodzi od dłuższego czasu :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę pospieszyć się z zakupem, bo z tego co wiem, Zara już nie produkuje tych torebek ;(

      Usuń
    2. Na Allegro jest ich mnóstwo :)).

      Usuń
  17. Buty zaminiła bym na krótkie botki co optyczne podwyższyło by Cię i byłlo by doskonale :) wspaniałe spodnie i ładne pozy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie dobrane spodnie do czerni, a ty wygladasz super i cudowne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. a gdzie kupiłaś tą torbę?
    ja sie wlasnie do niej przymierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look gorgeous honey <3 Love the pants & jacket!!!

    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna całość, śliczna torebka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja :) piękna torebka i spodnie ;)) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz olśniewająco! swietna stylizacja, sliczna buźka, cudny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne spodnie<3 całość super skomponowana<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny zestaw, śliczna jest ta torebka <3
    Obserwujemy ? ja już :D

    OdpowiedzUsuń
  26. zima troszeczkę się zasiedziała u nas
    świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  27. ale jesteś ładna!!! :D a torebka och:D

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie masz piękne! a torba bardzo mi się podoba, sama szukam podobnej:) kolor ma śliczny

    OdpowiedzUsuń
  29. super te spodnie :) bardzo podoba mi się ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa stylizacja, ramoneska i spodnie miodzio :)btw. Jesteś mega fotogeniczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam sie z tobą i twoim wpisem\
    nie dość ,ze jesteś śliczna to i jeszcze inteligentna
    cieszę sie ,że znalazłam twój blog!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko bardzo mi się podoba, a spodnie, kurtka i torba są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  33. czuć wiosnę!:)
    pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny outfit! super torebka :)
    leginsy też są swietne!
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam nie mam problemów z pożegnaniem zimy, miejmy nadzieję, że odeszła aż do przyszłego listopada :) Jak dla mnie najmocniejszym elementem stroju są spodnie - znakomicie wyraziste :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze troszkę i będziesz mogła pochwalić sie zdjęciami z Naszej Sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you very much for your comment, it was very nice;)
    You're really pretty in the pictures, the print of the pants and I love your skin is perfect!
    A hug from Spain

    V

    OdpowiedzUsuń
  38. podobają mi się spodnie ;) mam nawet podobne

    OdpowiedzUsuń
  39. you look beautiful !!!
    great outfit!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. to prawda wraz ze słońcem życie staje się barwniejsze! Świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia a ty taka w skowronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pieknie wyglasz ! spodnie super !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Spodnie w wężowy motyw pasują mi tylko na wybieg. Na taką Anje Rubik. Na prawdziwych kobietach jakoś mi nie pasują. No ale to kwestia gustu :) Tak czy siak wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello darling!!
    Have to say that your blog is so original and a good inspiration, I really like your last post :)
    Come to my blog and give your opinion, i really appreciate it:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  45. W tym zestawie prezentujesz się wprost cudownie:)
    Bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja bardzo cieszę sie z powodu nadejścia wiosny:) Świetne buty, rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń