wtorek, 16 kwietnia 2013

Happiness is easy

Dzisiaj w roli głównej dobry humor! Dobry, bo jest tak jak być powinno ;) Powoli dochodzę do wniosku, że wszystko jest zasługą słońca, ale obiecałam sobie, że nie będę bawić się w pogodynkę, a mogłabym, bo noszę takie samo nazwisko jak pewien prezenter, właśnie od pogody ;) Kto wie? Może łączą nas jakieś więzy krwi? W sumie nigdy tego nie sprawdzałam i właśnie znalazłam sobie zajęcie na najbliższe wieczory.
A tak swoją drogą zastanawialiście się kiedyś nad swoim pochodzeniem? Nie mówię tutaj o miejscu urodzenia. Teraz stany są nieistotne, ale myślę, że fajnie jest wiedzieć skąd wywodzą się nasze korzenie ;)
Może okaże się, że ktoś z nas jest ostatnim potomkiem kogoś bardzo zamożnego i spadnie na niego cała fortuna :D Ach... marzenia!

Dziś możecie zobaczyć mnie w codziennej stylizacji. Jeszcze niedawno, przeszło sezon wstecz byłam miłośniczką tylko i wyłącznie obuwia na wysokim obcasie... jednak zmądrzałam i coraz częściej sięgam po płaskie buty, co widać na załączonym obrazku. Stawiam na wygodę ;) I wcale nie uważam, że kobieta seksownie wygląda tylko w szpilkach. Wszystko zależy od nas samych i tego co mamy w głowach, tak drogie panie, uwierzmy w siebie i nie dajmy sobie wmówić, że kobieta w adidasach jest akobieca. Pokażmy, że jesteśmy piękne w każdej odsłonie ;)
Jak wspomniałam już wcześniej, prezentuję Wam moją stylizację na co dzień. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wplotła jakiegoś delikatnego, przeważnie koronkowego, elementu. Baskinka! Lubicie? Nosicie? Szkoda, że nie wymyślili tego fasonu wcześniej, bo dla mnie jest idealny! Pasuje wszędzie i do wszystkiego.
Swoją koronkową baskinkę założyłam do niebieskich klasycznych rurek, do tego skórzana ramoneska, pudrowy komin i można podbijać świat!

Kupowaliście kiedyś zegarki w antykwariacie? Ja swój upolowałam właśnie w takim miejscu i jestem z niego baaaaaaardzo dumna ;)))





























ramoneska - bershka
baskinka - tally weijl
spodnie - bershka
baleriny - no name
komin - tally weijl
torebka - no name

Od dłuższego czasu zastanawiam się gdzie spędzić majówkę. Mam ogromną ochotę wyjechać gdzieś bardzo daleko, nie sprecyzowałam jeszcze swoich planów, ale myślę o południu Polski. Może Zakopane?
Totalna sielanka, wszędzie zielono (mam nadzieję!), ogniska, Krupówki i pogawędki z górolami :D
Czas odpocząć od miejskiego zgiełku i zrobić coś dla siebie ;) A Wy macie już jakieś plany?

                                                                                                                          Buziaki!
                                                                                                                              Ro.

59 komentarzy:

  1. ta koronka no cudna *.*
    a conversy to ja akurat w sizeer kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super koronkowa bluzka ;)
    pozdrawiam,
    K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, miło, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  3. Jakaś Ty piękna. *_* Świetna bluzeczka i obłędna torba. :) Stylizacja genialna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Torba rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz niesamowicie dziewczęco :) Jesteś śliczna :) Humor dopisuje bo słońce tak właśnie działa :) a jeśli chodzi o majówkę to my bardzo chcieliśmy wyjechać z Panem Narzeczonym nad morze, ale niestety plany się zmieniły. Trzeba sie też ślubem porządnie zająć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też plany zmieniły się o 180 stopni ;)
      Zamiast do Zakopanego będzie Gdańsk! <3

      Usuń
  6. Oh! Koronka-uwielbiam!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. koronka i dzinsy podtsawa wiosennego looku :) pieknie- nie kochanie ja nie narysowalam/namlowalam tego - wybralam tylko fote i poszlam do drukarni no ale jakby nie bylo pomysł mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie liczy się pomysł i kreatywność, wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem ;*

      Usuń
  8. śliczna koronka :)) fajnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nic nie kupowałam w antykwariacie :p
    Fajny, wygodny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zestawienie, bluzka fenomenalna:)
    Nad własnym pochodzeniem nie zastanawiałam się, kojarzę historię pradziadków, a starszych dziejów niestety nie znam. Intuicja mi podpowiada jednak, że niczego 'szokującego' bym tam nie znalazła;)
    Baskinkę mam jedną, dostałam pod choinkę, taka nieco sylwestrowa. Wydaje mi się jednak, że nie wyglądam w niej zbyt korzystnie, bo taka trochę długa na mnie jest. Ty w swojej natomiast wyglądasz świetnie:)
    Przyznam szczerze, że nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam w antykwariacie. Wiem jednak, że faktycznie można w nim upolować super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam ustosunkować się do majówki. Zakopane brzmi świetnie. Ja natomiast w tym roku stawiam na Kotlinę Kłodzką. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Ja swoje zegarki kupiłam w second hand i świetnie mi służą. A każdy kosztował 10zł :)
    Ta koronkowa, biała bluzeczka świetnie mi Ci się komponuje ze skórzaną kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie widziałam zegarków w sh, chyba chodzę do jakiś słabo wyposażonych :D

      Usuń
    2. Ja w sumie chodzę tylko do jednego, osiedlowego. Tam można kupić chyba wszystko. Od lamp, rowerów, po płaszcze, buty i biżuterie. I większości rzeczy za grosze :)

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz :) /esobiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo ładną bluzkę i torebkę :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/446-art-blouse-and-leather-leggins.html

    OdpowiedzUsuń
  14. super połączenie! stylizacja idealna na pierwsze, wiosenne spacery:)
    Dodaję do obserwowanych!:*
    www.aDDuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie, piękna bluzka ♥
    pozdrawiam, BERRIES

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze, co rzuca się w oczy - jesteś bardzo urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzka !!!:)


    Śliczna jesteś :)



    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluzeczka. Bardzo ładnie wygląda zestawiona z Twoją ramoneską :)
    Pozdrawiam ;*
    secretlypralines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  19. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. wow really love your look, the lace top and your bag are fabulous!
    xx Kate

    The Style Department

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemne zdjęcia i fajny zestaw :)

    zapraszam n: onlychampagne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam :) http://staywithmefashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny wiosenny zestaw! śliczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna stylizacja ;) bluzeczka mi się podoba!

    zapraszm do siebie
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super torebka, pakowna chociaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Możemy nie bawić się w pogodynki, jednak wg mnie to również zasługa słońca - nareszcie!:)
    Ja na szczęście mam już dość dobrze 'skonstruowane' drzewo genealogiczne, więc sama nie mam za bardzo czego dalej szukać, jednak jest to świetne zadanie na długie wieczory, może odkryjemy jakieś niewyjaśnione tajemnice?:)

    Baskinki uwielbiam i również żałuję, że nie odkryłam tego fasonu wcześniej!:) Twoja bluzka jest przepiękna, delikatna a zarazem kobieca...a z taką urodą jak Twoja faktycznie nie potrzeba dodatków typu obcasy by wyglądać seksownie!
    A co do majówki, to jeśli chcesz wybrać się do Zakopanego to może Kościelisko? Chwila drogi od 'centrum' a widoki przepiękne:) Poza tym ceny pokoi chyba trochę korzystniejsze;) Ja niestety swoją majówkę spędzę zapewne na pisaniu pracy licencjackiej...kiedy indziej sobie odbiję;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank your so much for your sweet comment, i always like to read it :)
    I really like this post, its so original and amazing too :)
    Come back and check my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna bluzka, czy tam baskinka, dla mnie garderoba dzieli się na bluzki, bluzy, spodnie i spódnice a no może jeszcze sukienki. heheh

    OdpowiedzUsuń
  29. piekny zestaw, slicznie Ci w tj koronce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. You're really pretty! great pics!
    Let's follow each other :)

    xo
    vanillaskyjaz.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  31. Followed back!
    Please check also my facebook page and like it if u can!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the outfitz, fantastic blouse!!!
    Kissses

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie! :)
    ja majówke spędze na działkach, cudzych i swojej. ogniska, grille, namioty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. love the jacket and bag! you look stunning! xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz w tej bluzeczce :)fajny zegareki normalnie kocham ostatnie zdjęcie *.*

    obserwuję i jak ci się podoba mój blog http://damn-fashion.blogspot.com/ zachęcam do tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń