środa, 24 kwietnia 2013

W Krainie Czarów

Jak połączyć modę i wygodę? Luz i elegancję? Odpowiedzi na te pytania można szukać w wielu poradnikach czy magazynach... Ja wiedzę na ten temat zdobywam poprzez obserwację. 
Lubię patrzeć na ludzi, zwłaszcza na tych którzy swoim strojem pokazują kim są. Czuć na kilometr kto jest przebrany, a kto nie. Widać, kto kopiuje, a kto ma swój świat i sposób na wyrażenie siebie.
Odnalezienie własnego stylu nie jest łatwe, zwykle do ideału dążymy metodą prób i błędów.

Ja swojego nadal szukam. 
Kombinuję.
Łączę.
Tnę.
Szyję.
Przyklejam.
Wyrzucam.
Kupuję.

Ale tym razem nic z tego. Nic nie uszyłam. Nie przyszyłam. Nie przykleiłam. Nic. 
Wyszłam z domu zaraz wracam. I było dokładnie tak jak w tej piosence. Wychodząc z domu uzbroiłam się w dobry humor i aparat ;) Postanowiłam zrobić sobie wycieczkę krajoznawczą. I patrzcie co znalazłam! Taki o mały plac zabaw, ukryty w parku, między drzewami. Ileż było zabawy i radochy! Ile śmiechu ;)
I tak sobie patrzę na zdjęcia jakie w między czasie same się zrobiły i nie wiem dlaczego, ale skojarzyło mi się to z Krainą Czarów. Tam gdzie kiedyś Alicja bywała ;) Zresztą sami oceńcie ;)


















 Bluzka - Tally Weijl
Spodnie - Bershka
Torebka - Pull&Bear
Buty - Stradivarius
Bransoletka - H&M



 Miłego czytania!
     Ro.     

















40 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia;) Śliczna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja i ciekawa notka:)
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buciki i bluzeczka. Nie rób fotek z góry :) nigdy korzystnie one nie wyglądają, no chyba, że ma się na głowie czapkę i zależy Ci na jej sfotografowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, mnie się one podobają i nie przestać takich robić ;)

      Usuń
  4. Piękna koszula ;)
    $liczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz genialną koszulę:)
    super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey you´ve a great blog!
    So please check out mine...
    And if you want we can follow
    each other here, on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. awww, teraz ta bluzka mi się będzie śnić po nocach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się śniła dopóki jej nie upolowałam ;)

      Usuń
  8. fajna sceneria. :)
    bluzka jest prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fantastycznie, świetny look. :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula z elementami jeansu jest świetna;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I adore your top!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear, you are really cute <3

    And thank you for your nice comment on my blog - I checked immediately your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It´ll be great if you come return to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. czasami dobrze powrócić do tych beztroskich chwil. Masz śliczną koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice top! Maybe we can follow each other? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie stylizacje. Świetne połączenie. Wydaje się być bardzo proste, ale tworzy idealną calość. Do tego te buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia, ciekawa opcja z krainą czarów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze co żuciło mi się w oczy to nadmiar bronzera, którego użyłaś... Na 8 zdjęciu i przedostatnim, widać że rozprowadziłaś go niemal do brody. A tak to stylizacja całkiem okej :) Fajne zestawienie kolorów, ciekawa koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzuciło* przepraszam za ortografię...

      Usuń
  18. you are rly amazing !

    OdpowiedzUsuń
  19. co ty próbujesz się bawić w honoratke Honey ? hahaha nie będziesz sławna myszko;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nikogo się nie bawię, dzięki za podnoszenie mi statystyk, szczurku.

      Usuń
  20. Dobry pomysł na zdjęcia ;) a zestaw bardzo fajny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja ;)i piękna modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz, świetne buty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się, jak jeansowa wstawka na bluzce komponuje się ze spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam te bluzeczki dziś w TW. Na Tobie wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bluzka ! Pamiętasz może w jakiej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  27. fenomenlanie wyglądasz :)
    Zaparszam cześciej i dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł na scenerię do zdjęć. No i zestaw też mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń