piątek, 17 maja 2013

Czujecie miętę do mięty?

Świat oszalał na punkcie mięty. I ja też czuję miętę.. do mięty! Ten kolor świetnie czuje się w towarzystwie czerni i bieli,  a także w połączeniu z wszelkimi odcieniami beżu. Ten dawno już zapomniany kolor robił oszałamiającą karierę w poprzednim sezonie wiosna/lato 2012 i jak widać w tym roku nadal nie mamy go dość. Dodam więcej, pojawia się częściej i praktycznie jest wszędzie, zaczynając od ubrań i kończąc na akcesoriach wszelkiej maści ;)

A skoro mówimy już o miłości to moje serce zaczęło szybciej bić kiedy tylko zobaczyłam tę koszulę. Upolowałam ją w sh i gdybym mogła nosiłabym ją wszędzie! Tym razem moja koszula polubiła się z bandażową spódnicą i szpilkami w tym samym kolorze. Aby nie było zbyt nudno dorzuciłam białą kopertówkę ;)
Zapraszam do oglądania!









Koszula - sh
Spódnica - H&M
    Kopertówka - szafa mamy
Szpilki - no name

A Wy? Czujecie miętę do mięty?

Ro.

58 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia:) super koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna bluzka! :D ja też zaczęłam gromadzić ostatnio ciuchy w tym koolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku na tej koszuli na pewno się to nie skończy ;)

      Usuń
  3. również uwielbiam kolor miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama nie jestem fanką mięty, ale w Twojej koszuli podoba mi się krój i klimat vintage:)
    i ładne, estetyczne zdjęcia oglądać lubię na blogach:)

    pozdrawiam,
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam częściej, obiecuję, że nie zawiodę :)

      Usuń
  5. Hi, dear...that's lovely outfit...
    like your blog so much
    have a nice giveaway on my blog,,,,i will be so happy if you want to take a look...
    have a nice night...
    http://maysesmodamour.blogspot.it/2013/05/giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowną masz tą bluzeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie Ci w mięcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing photos, love the outfit...the shirt is amazing!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzeczka, do twarzy Ci w mięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czuję hehe świetne zdjęcia i stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit! So beautiful:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. oj czuje mięte:) świetne wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! So gorgeous!The pics are amazingly beautiful! If you want we can follow each other on BL and GFC! Just let me know!
    Hugs,
    Eve
    http://themefashion.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielka dojrzałość i gust w stylizacji. Świetna koszula, która świetnie na Tobie wygląda. Spódniczka i botki jak najbardziej pasują. Połączenie mięty i czernie idealne. Podobają mi się kolczyki i torebeczka. Look do pracy i na upalne dni. Fajne zdjęcia. Ocena 4+

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała koszula,uwielbiam miętę :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie eleganckie połączenia;]

    OdpowiedzUsuń
  17. love the color of your top <3 so pretty xx

    OdpowiedzUsuń
  18. PRZEPIĘKNA koszula! i kolor i krój <3 pięknie wyglaasz na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczna miętowa koszula, ten kolor nigdy mi się nie znudzi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!! You have a lovely blog!! What do you think about following each other on GFC, Bloglovin and/or Facebook? Please let me know if you're interested and I'll follow back. Hope to hear from you soon.

    xoxo
    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4452413
    https://www.facebook.com/LaPassionVoutee

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna zdobycz z sh - koszula naprawdę ładna ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. moim zdaniem mięta to kolor zielony, ale podoba mi się ten odcień niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się połączenie spodobało. Bluzka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowity kolor koszuli:)ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna koszula <3 swietne zdjecia, dodaje do obserwowanych oczywiscie :)
    masz baardzo intrygujacy kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieeesamowite zdjęcia ! Koszula ma przepiękny kolor a Ty sama jesteś bardzo urocza ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful Pictures!:D

    agneskoriston19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, piękna Ty no i ta cudna bluzka...:)
    Fajnie, że jesteś :)
    Dziekuję za wizytę, mam nadzieję, że jeszcze nie raz się zobaczymy :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna koszula! ;) zazdroszczę takiej perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! piękna koszula, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj ja czuję miętę do mięty zdecydowanie :> piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  33. znakomicie pozujesz :) Kolor bluzki jest cudowny, gratuluje dorwania jej w sh <3

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna koszula!
    genialnie wyglądasz :)
    piękne oczka!

    OdpowiedzUsuń
  35. czujemy i mysle , ze w takim stroju niejeden facet czuje miete do ciebie;)
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja zawsze czuję mięte :)) Chyba wyczuwam Wrocław ze zdjęć ;) Chyba na pewno! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław, Wrocław, najlepsze miasto ever! <3

      Usuń
  37. Miętowy jest świetny ;) Tobie ślicznie w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ślicznie dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  38. you're so beautiful, dear! love the shirt, xoxo

    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  39. też czuję miętę. mam nawet miętusa na pazurach :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietna ta Bluzka. wogole nie w moim stylu (haha) ale ladnie to zestawilas.

    OdpowiedzUsuń