sobota, 4 maja 2013

Trzymaj Fashion - trzymam?

Jak zwykle wszystko "na ostatnią chwilę" - to stwierdzenie towarzyszy wszystkim młodym ludziom w codziennym życiu i jak się pewnie domyślacie mi też. Allegro organizuje konkurs "Trzymaj Fashion", w którego jury zasiadają najpopularniejsi polscy bloggerzy. W związku z tym miałam genialny plan, napisać SUPER notkę, przygotować SUPER stylizację, zrobić SUPER zdjęcia i... mamy 4 maja 20:48 a ja mam SUPER stylizację, SUPER zdjęcia i SUPER brak SUPER notki. Ale mam usprawiedliwienie! Jestem na SUPER majówce w Trójmieście (tak, tak pisałam o Zakopanem, ale  NA OSTATNIĄ CHWILĘ zmieniłam plany). Zwiedziłam Sopot, Gdynię i dopiero w Gdańsku znalazłam miejsce SUPER przeze mnie poszukiwane  - kawiarenkę internetową (swoją drogą jest obskurna, połączona ze śmierdzącym papierosowym dymem, osiedlowym klubem bilardowym, a za mną siedzi jakiś starszy facet grając w jakąś dziwną grę co chwila rzucając mięsem). Dlatego w znoju, trudzie i smrodzie powstaje ten wpis, warunki do pracy zdecydowanie nie są SUPER, ale mam nadzieję, że cała reszta właśnie taka będzie. A najważniejsze jest to, że robię to wszystko SUPER NA OSTATNIĄ CHWILĘ, bo czas zgłoszeń do konkursu ubiega w dniu jutrzejszym.

Zapomniałam, pół słowa o stylizacji... to jest SUPER neon! ( w takiej kategorii zgłaszam się do konkursu). Mam nadzieję, że SUPER Wam się spodoba. No i SUPER (wazelina) jurorom też! ;)














Bluzka - Tally Weijl
Spódnica -  H&M
Ramoneska -  River Island
Szpilki - Zara
Torebka - Pull&Bear
Zegarek - Tally Weijl
Kolczyki - Orsay


   Ro.

47 komentarzy:

  1. hej :) ile czasu czekałaś ma zaakceptowanie swojej stylizacji do konkursu? tzn po jakim czasie od zgłoszenia pojawiła się na stronnie? będę wdzięczny za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie kilka sekund ;)
      Jeśli masz maila na wp bądź na jakimkolwiek polskim portalu to takie wiadomości dochodzą z bardzo dużym opóźnieniem albo w ogóle. Polecam gmaila ;)

      P.S. Sprawdź spam

      Usuń
  2. genialny look i świetna kolorystka♥
    bardzo ładna spódniczka, buty i kurtka;))
    buziaki i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest prześwietna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymasz trzymasz! sandałki i ramoneska są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw jest naprawdę SUPER <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw! Spódniczka ma świetny kolor i ta koszula!! Fantastycznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście ze trzymasz fashion! bardzo mi się podoba zestaw:) też się zgłosiłyśmy do konkursu, ale zostałyśmy niestety zdyskwalifikowane, ponieważ nasz blog ma dwóch autorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, na pewno miałybyście spore szanse ;)

      Usuń
  8. Beautiful Pictures! You look wonderful <3

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja super! zdjęcia super! ..a makijaż bajka! jednym słowem rewelacja! :)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenie, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczkę dostałam ;)
    piękna ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jesteś z niej zadowolona? Bo ja bardzo!

      Usuń
  13. I love the light pink against the dark pink---and your earrings even match too!

    Brittney

    anotherbeautifulthing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja i masz coś intrygującego w twarzy, co przyciąga wzrok. Gratuluję też fotografowi świetnych ujęć (może tylko z wyjątkiem pierwszego, bo jak dla mnie kłóci się z atmosferą pozostałych). Naprawdę jestem pod wrażeniem profesjonalizmu pod każdym względem. Powodzenia!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, jestem doslownie zakochana! wszystko mi się podoba od a do z:)
    ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wyglądasz SUPER! ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Połączenie czarnej kurtki z różem plus Twój drapieżny makijaż wychodzi z tego połączenia coś ostrego i sexy. Kurtka i koszula super. Fryzura sexy. Botki na trójkę. Ale ogólnie stylizacja ma coś z rogatej duszy. Ocena 4+

    OdpowiedzUsuń
  18. love your look :*

    http://bayuradith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie trzymasz fashion ;D świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne stylizacje pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie robiłaś te fotki? świetne miejsce! miło spotkać kogoś z Wrocławia ;)
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również jest miło, rzadko napotykam blogi z naszego miasta ;)
      Zdjęcie nie jest zrobione we Wro, to Oleśnica ;) ok. 40 km od Wrocławia.

      Usuń