środa, 12 czerwca 2013

Sentymenty

Jest już późno, a ja nie mogę spać, ostatnio to u mnie dość częste zjawisko. Bezsenność. Najgorsza z możliwych opcji. Dokucza właśnie wtedy kiedy najbardziej nam zależy aby być wyspanym i wypoczętym. No cóż... Wieczór to u mnie nasilona pora romantyzmu i sentymentalizmu,a  przeglądając zdjęcia swoich stylizacji właśnie zdałam sobie sprawę, że miłość do obcasów i kobiecych fatałaszków wybuchła dość niespodziewanie i baaaardzo dawno. Moja mama często z błyskiem w oku wspomina o mnie jako o dziecku kochającym modę. Kiedy przy całej rodzinie opowiada jak to mała Roksanka z uporem maniaka zakładała o wiele za duże szpilki i malowała paznokcie (oczywiście na czerwono) na moją buzie wpełza ogromny rumieniec wywołany zakłopotaniem. Ale oczywiście to nie koniec, najzabawniejsza historia wcale nie wiąże się z modą... chwilowo zapragnęłam być fryzjerką i najpierw zaczęłam eksperymentować na lalkach Barbie, które (o dziwo!) nie protestowały :D Z biegiem czasu przyszła kolej na kolejne ofiary. I tak pod moimi nożyczkami znalazły się wszelkie koleżanki, kuzynki i w końcu kiedy nie było już kogo obcinać (a raczej kogo szpecić) postanowiłam wypróbować swoich umiejętności na sobie. Efekt był porażający! Króciutka grzywka zdecydowanie nie była dla mnie. Na szczęście włosy odrosły, a ja mam się teraz z czego śmiać. Niestety po tym incydencie nie ufam nikomu w kwestii włosów. Ale postanowiłam sobie, że koniecznie muszę coś zrobić ze swoją czupryną, bo już mi się znudziły długie proste włosy, czas na zmianyyyyy ;)
Mam nadzieję, że moje plany nie spalą na panewce i w końcu coś ze sobą zrobię ;)

Stylizacja którą Wam prezentuję świetnie nadaje się na wszelkiego rodzaju okazje takie jak wesele, komunie, chrzciny etc. Beżowy i biały to kolory 'bezpieczne', które sprawdzą się w każdej sytuacji. Są uniwersalne i ponadczasowe. Nie chciałam za bardzo przesadzać z dodatkami, ponieważ baskinka sama w sobie jest 'strojna' dlatego ograniczyłam biżuterię do kolczyków i pierścionka. Naszyjnik przytłaczałby resztę i wyglądałabym jak choinka, a własnie tego chciałam uniknąć.
No i oczywiście paznokcie pomalowane na czerwono, ale z tego to chyba już nigdy nie wyrosnę :)









Miłego czytania!
Ro.

41 komentarzy:

  1. jesteś śliczna, naprawdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia w dobrym klimacie, rzadko zdjęcia mają taką duszę jak te. brawo . + idealne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jetsteś śliczna! Piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za sceneria, zdjęcia, cóż za stylizacja, uroda! *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :) Ja tez na tego typu uroczystości często wybieram kolory wpadające w biel, beż, czy nude :D
    Pozdrawiam :*

    secretlypralines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! kolczyki są bajeczne<3

    OdpowiedzUsuń
  7. zauroczyły mnie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. These are such gorgeous pics , you look beautiful.

    Meghan Silva's Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są przepiękne, brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  10. You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-)

    Kiss from Swiss
    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia! ja naszczęście nie cierpie na bezsenność, ale i tak się wyspać nie mogę bo non stop ktoś mnie budzi więc chodze jak mumia, hihi. :) nowy post na moim blogu, dziękuje za dodający otuchy komentarz. :) ja już po egzaminach, dzięki bogu! pozdrawiam! :)
    http://misselegant06.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma z czego wyrastac! czerwień to klasyka na paznikciach :) dla mnie to najpiekniejszy kolor pazurkow ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look amazing in the first photo, great dress!
    Would you like to follow each other - follow me and let me know so will I follow you back :) !!
    xx

    Johanna, Sweden
    ART FASHION

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing pictures

    New post on my blog:
    http://www.cultureandtrend.com/2013/06/kiss-me.html

    OdpowiedzUsuń
  15. wow zdjęcia są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely out fit dear...
    big kiss dear
    MM
    http://maysesmodamour.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful pics!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful! your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są przeboskie, delikatne i kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do głosowania u mnie w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz ! ;>

    Zapraszam do mnie <3

    badzkreatywna-badzsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz elegancko i z klasą! Idealny strój na różnego rodzaju uroczystosci:)

    OdpowiedzUsuń