niedziela, 14 lipca 2013

Afro i inne rozterki

Niedziela, niekoniecznie słoneczna, rzekłabym nawet nudna. Godzina 12, dzwoni telefon... w słuchawce męski głos "Roksana, szykuj szybko jakąś fajną stylizację i robimy zdjęcia. Mamy wizażystkę i fryzjerkę, reszta należy do Ciebie. Robimy pracę na zaliczenie Magdy". I  w ten oto zwariowany sposób powstała stylizacja którą Wam prezentuję. Miałam zaledwie pół godziny by na szybko ogarnąć coś co się nadaje, coś w stylu high fashion. Otworzyłam szafę, a w głowie pustka... ale, ale! Jest jeszcze szafa mamy i jej ubrania sprzed kilku, a nawet kilkunastu lat. Wygrzebałam tę marynarkę, prawda, że świetna? Aż dziwne, że o niej zapomniałam, idealnie wpasowuje się w klimat sesji. 
Ale może kilka słów o całym tym evencie. Otóż Magda, która wykonała mi makijaż uczy się w szkole wizażu, termin oddania prac zbliżał się nieubłaganie, więc musieliśmy się spieszyć. Do wykonania tego make upu zainspirowała nas Val Garland - przezdolna brytyjska wizażystka, znana ze współpracy z Lady Gagą. Jak można się domyślić po krótkiej prezentacji tej ciekawej osoby, makijaż nie miał być ładny, nie miał podkreślać urody, miał być artystyczny, inny, rzucający się w oczy. Myślę, że Magda spisała się na medal, make up jest co by tu dużo mówić genialny! I chociaż nie wyszłabym w takim na ulicę to i tak mi się podoba. Najgorzej było z brwiami... które nie są moimi naturalnymi :D Te zostały pokryte dziwną, cielistą mazią, konsystencja plateliny. Śmiesznie. Na ich miejsce 'wskoczyły' te namalowane na czarno, delikatnie pofalowane.

Włosami zajęła się Asia, młoda, bardzo zdolna dziewczyna z mojego miasta. Na co dzień nie mogę się pochwalić bujną czupryną, a tutaj proszę, afro jak się patrzy! W życiu nie miałam tylu włosów :D Szkoda, że efekt był jednodniowy... ale zawsze to coś! Jednak karbownica to ciekawe urządzenie, potrafi zdziałać cuda. Mnie uszczęśliwiła jak widać, tyle frajdy z takimi włosami ;) Ci co nie mają ich zbyt gęstych pewnie wiedzą o co chodzi.

Po przejściu przez wszelkie kosmetyczne i fryzjerskie zabiegi czas na stylizację. Jak już wcześniej wspomniałam marynarka pochodzi z szafy mamy (nadal się nią zachwycam), spodnie z Reserved, a szpilki już znacie z poprzedniej stylizacji, jedynym dodatkiem na jaki sobie pozwoliłam są czarne korale, coby nie przesadzić.

Zdjęciami zajął się Przemek Woleńszczak, czyli męski głos z słuchawki ;)












marynarka - szafa mamy
spodnie - reserved
buty - stradivarius
korale - no name




Wiecie co? Najbardziej zadowolona jestem z włosów, lubię z nimi eksperymentować i staram dbać się o nie jak się tylko da, ale serce mi się krajało, jak rozgrzana karbownica się z nimi zaprzyjaźniała ;) 


Miłego czytania
Ro.

21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, wyglądasz nieziemsko !

    OdpowiedzUsuń
  2. takie spontany są najfajniejsze i przynoszą najlepsze efekty - czego dowodem są powyższe zdjęcia:)
    piękny look! marynarka jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wiadomo po kim mam zamiłowanie do mody ;)

      Usuń
  3. Mega superaśne fotencje :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Pictures <3
    Thanks for your comment, i follow back with plasure :-)
    Happy Tag!

    xoxo kira

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta sesja! wręcz genialna!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. these photos are amazing !!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. o Jezuu, włosyy!
    i ta marynarka :o genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że takie włosy miałam tylko jeden dzień! ;)

      Usuń
  8. zdjęcia super ale trochę za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeju!<3
    Zdjęcia mistrzowskie !;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your style is very unique in comparison to other people I've read stuff from. Thank you for posting when you've got
    the opportunity, Guess I'll just bookmark this site.

    My web page; limo rentals

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zadjęcia!
    PS: zapraszam na siatkanews.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś bardzo podobna do Ilony Felicjańskiej

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz niesamowicie fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna fryzura, wygląda nieziemsko :D. W ogóle wszystko w tej sesji wygląda niesamowicie, makijaż, marynarka, sama atmosfera - wiadomo, z inspirowania się Gagą musi wyjść coś ciekawego ;).

    OdpowiedzUsuń