środa, 24 lipca 2013

Wakacje czas zacząć

Upragniony urlop czas start! Od jutra, dokładnie od 14:30 mogę już pakować się na wakacje! Bilet zabukowany, bikini w fazie poszukiwań, myślami jestem już w Mediolanie ;) Dzień wyjazdu zbliża się nieubłaganie, a ja nadal nie dość, że nie spakowana, to zupełnie pozbawiona pomysłu jak ja to wszystko pomieszczę w małej walizeczce. 10 kg to naprawdę niewiele jeśli chodzi o bagaż. Mam jeszcze kilka dni aby na spokojnie przemyśleć co zabrać, a co zostawić w domu. Pogodziłam się już z faktem, że nie zabiorę wszystkich swoich butów i zaledwie część z nich będzie ze mną podróżować :)

W tym roku pokochałam szorty w każdej postaci! Koronkowe, które mam na sobie są absolutnie rewelacyjne! Przyznam się, że polowałam na nieco inne, ale gdy tylko je zobaczyłam powiedziały do mnie: 'MAMO" - nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Doskonale sprawdzają się na upalne dni, są przewiewne i wykonane z materiału, który przepuszcza powietrze. Mój nowy nabytek szybko zaprzyjaźnił się z gorsetem i od tej pory tworzą zgrany duet ;) 

I a propos Mediolanu i generalnie północnych Włoch. Znacie jakieś miejsca, które warto zobaczyć? Zabytki, kawiarnie, etc? Będę miała 7 dni aby to wszystko zobaczyć i nie chciałabym niczego ominąć. Z góry bardzo dziękuję za pomoc! ;)















                                                                 Fot. Kasia Staniorowska

gorset - Tally Weijl
szorty - no name
szpilki - Stradivarius

A Wy co zabralibyście ze sobą? Jest coś bez czego nie wyobrażacie sobie swoich wakacji? :)

Ro.

52 komentarze:

  1. szorty są rewelacyjne!:)
    ja całośc wzbogaciłabym o jakiś fajny naszyjnik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik był na początku, ale nie czułam się w nim dobrze, jeśli chodzi o dodatki to jestem minimalistką :)

      Usuń
  2. ach te nogi ;D świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz olśniewająco ♥ zdjęcia mają w sobie coś magicznego :)) no i przede wszystkim look genialny! spodenki baaaardzo urocze, szczególnie w połączeniu z gorsetem! całość perfekcyjna kochana :)

    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta magia to zasługa fotografa ;)
      Dziękuję za miłe słowa, do Ciebie zawsze wpadam z przyjemnością :)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia !
    Masz bardzo ciekawą urodę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego urlopu!
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymarzyłam sobie taki ;) i było prześwietnie ;)

      Usuń
  6. wow, fantastic photographs! I'm impressed, seriously. Thank You for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się do Mediolanu zmuszona byłam zapakować w 10kg, ale jechałam tylko na 3 dni ;) Niestety nie mogę polecić Ci żadnych knajpek ani restauracji, bo my po prostu podczas zwiedzania, gdy zgłodnieliśmy, zaglądaliśmy gdzieś po drodze więc nie pamiętam nazw ;) Na pewno znajdziesz coś dobrego do zjedzenia, wszędzie czają się pyszne pizze i makarony, warto tylko omijać ścisłe centrum czyli okolice Piazza Duomo, bo tam jest dosyć drogo :/ Na wspomnianym placu znajdziesz oczywiście piękną Katedrę, ale jej nie trzeba polecać, bo to obowiązkowy punt do obejrzenia, obok znajduje się Galeria Vittorio Emmanuele II do której trzeba koniecznie zajrzeć, niedaleko też jest Teatro alla Scala, który warto zobaczyć (budynek nie zachwyca, spodziewałam się czegoś wow ;)). Następnie warto wybrać się do Castello Sforzesco i Parco Sempione z cudownymi żółwiami <3 Myślę, że warto zobaczyć jeszcze Bazylikę św. Ambrożego. Ja jako freak sportowy obejrzałam jeszcze stadion San Siro, a obok niego znajduje się tor wyścigów konnych z rzeźbą konia Leonardo da Vinci. Więcej w ciągu trzech dni nie udało się zobaczyć więc nie mogę nic więcej Ci podpowiedzieć, ale na pewno atrakcji nie zabraknie ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za wskazówki ;*
      Niestety nie udało mi się wszystkiego zobaczyć, więc pewnie jeszcze kiedyś wrócę do tego magicznego miasta ;)

      Buziaki!

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia.

    PS: zapraszam na siatkanews.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz ! :D
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne szorty! super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam !
    Chciałabym nominować twojego bloga do Liebster Blogger Award.
    Tu masz więcej o tym:
    Nominacja Liebster Blogger Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
    im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu znajdziesz 11 pytań ode mnie, dla ciebie :) http://damn-fashion.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, tak promiennie. I już nie mogę się doczekać relacji z tej podróży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. you look beautiful,cute shorts :)

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego wyjazdu!!! slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż, pięknie wyglądasz <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koronkowe szorty! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bonitas fotografias, los shorts son preciosos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. no kochana duzo brac nie musisz ale pamietaj o tej kreacji - zdjedcia piekne - twarz modelki zwlasza zdjecie nr 6 - kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie zabrakło ani gorsetu, ani szortów, dzięęękuję, szalenie mi miło ;)

      Usuń
  20. Cudne zdjęcia ;) pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej późno niż wcale, że pokochałaś szorty w każdej postaci :)) Tylko Ci to na dobre wyszło, bo wyglądasz bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wydaje mi się, że to odwzajemniona miłość :P

      Usuń
  22. Świetna stylizacja, bardzo Ci pasuje:)

    zapraszam do mnie http://magdelaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    Świetnie się prezentujesz. Styl & kolor wyglądają cudownie.
    Nic dodać, nic ująć po prostu pięknie <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    Świetnie się prezentujesz. Styl & kolor wyglądają cudownie.
    Nic dodać, nic ująć po prostu pięknie <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super !! W ogóle świetne zdjęcia a szorty są genialne. Chyba też się w takie zaopatrzę ale moze czarne . :)Pozdraiwam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są doskonałe na upalne dni, na imprezę, na wyjście na miasto, na każdą okazję :)

      Usuń
  26. oj kochana, to ja czekam na obszerną relację z Mediolanu!:) piękne zdjęcia <3 ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, świetne zdjęcia :)) rewelacyjnie się prezentujesz w tych szortach <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ach, zazdroszczę wycieczki do Włoszech! niczego Ci niestety nie polecę, ale myślę, że 7 dni to na tyle długi okres, że poznasz dobrze miasto. swoją drogą Mediolan kojarzy mi się tylko z modą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze Ci się kojarzy, to miasto pełne modowych inspiracji <3

      Usuń
  29. O boze jaka Ty jestes piekna!! :)

    OdpowiedzUsuń