poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Druga odsłona


Między jednym a drugim wyjazdem udało mi się dorwać Kasię. Wczoraj wróciłam z nad jeziora, PKP nigdy nie przestanie mnie zadziwiać. Tak sobie myślę, że musiałby chyba powstać dodatkowy post a propos moich perypetii związanych z tą instytucją.

Skórzana spódnica, którą mam na sobie często łączona jest z rzeczami 'z zupełnie innej bajki'. Tym razem połączyłam ją z panterkowym braletem, dorzuciłam brązowe szpilki ze Stradi i wielgachną torbę, która mieści dosłownie wszystko :) To już druga odsłona spódnicy od CS, pierwszą moją stylizację z nią w roli głównej możecie zobaczyć tutaj.

Wakacje powoli dobiegają końca, ale nie moje. Za tydzień wybieram się do Bułgarii, wylegiwać się na Złotych Piaskach. Kto był ręka w górę! Może polecicie mi coś co warto zobaczyć? Co warto spróbować, a czego się wystrzegać? Za wszelkie informacje i rady będę Wam szalenie wdzięczna!














Fot. Kasia Staniorowska

Bralet - Forever18
Spódnica - Cocktail Shock
Torebka - Zara
Szpilki - Stradivarius
Bransoletka - H&M

Miłego czytania!
Ro.

22 komentarze:

  1. wyglądasz świetnie|! :)))


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja w moim stylu:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że własnie takie stylizacje odpowiadają Ci najbardziej, dziękuję ;)

      Usuń
  3. przepięknie wyglądasz ! u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość bardzo mi się podoba!
    Wszystko ze sobą idealnie współgra;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny look ale torebka the best

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ;)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pod Uniwersytetem Przyrodniczym..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja ;) cudowny bralet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hi!! of course we can follow each other, just followed you on gfc!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :) bardzo fajny look. masz piękne włosy! i spódniczkę, którą ja też mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz :) a torba jest przecudna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz <3

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń