niedziela, 18 sierpnia 2013

Grazzano Visconti

Czas na kolejną stylizację prosto z gorących Włoch. Jako, że wycieczka pełna była niespodzianek i atrakcji musiało być to coś bardzo wygodnego. Julka tym razem porwała mnie do Grazzano Visconti - średniowiecznego miasteczka, które mimo swego nieco mrocznego charakteru, zwłaszcza wieczorem, nadal jest zamieszkiwane. :) 
Mnie szczególnie zachwyciła architektura. Przekraczając bramę wjazdową poczułam jakbym cofnęła się o kilkaset lat, tutaj nic się nie zmieniło (wszystko jest utrzymane w doskonałym stanie), no może poza kilkoma szczegółami, postęp techniczny i te sprawy ;)
Jako, że zupełnie nie byłam przygotowana na zwiedzanie, wybrałam sandałki na koturnie. Okazały się strzałem w dziesiątkę, bo od dziś mianuję je najwygodniejszymi butami świata! Wysokie temperatury 'zmusiły mnie' do wskoczenia w coś lekkiego i nie krępującego ruchów ;D Spodenki z podwyższonym stanem towarzyszyły mi przez cały wyjazd i były najczęściej przeze mnie wybieraną częścią garderoby ;) ma górę założyłam bluzkę z etnicznym wzorem - wyprzedażowy nabytek z Pull&Bear ;)
Ostatnio straszna ze mnie sroka, dlatego też nie mogło zabraknąć biżuterii, naszyjnik, który noszę do wszystkiego, jest tak uniwersalny, że można go założyć do wielu, wielu zestawów, bransoletka w kolorze białym i okulary, które przeszły naprawdę wiele!












Fot. Julka M.

Bluzka - Pull&Bear
Szorty - Tally Weijl
Koturny - Tally Weijl
Naszyjnik - Tally Weijl
Okulary - Tally Weijl 



Miłego czytania i udanych wakacji  Kochani!
Ro.

38 komentarzy:

  1. ale pięknie :)) cudowne zdjęcia i przeurocza letnia stylizacja ♥

    buziaki i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja ;)
    Ciekawa bluzka :D
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka, bardzo ładnie prezentuje się w tym klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluzka :D

    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie ;)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz!:)
    idealna stylizacja na spacerowe zwiedzanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A tam Włoszka, ja całym sercem jestem z Polską :)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz w tych szortach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się spodenki! Wspaniały blog.
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your top! Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Ci pobytu we Włoszech :) wyglądasz bardzo ładnie :)

    zapraszam do siebie i z przyjemnością obserwuję, Kochana :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for visiting my blog!
    I'm following you now and hope you follow me back!!

    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koturny kupiłam w H&M tydzień temu, nowa kolekcja, a więc jak najbardziej są w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne wygladasz i wiedze ze tez zakochana jestes w tally weijl :) no racja ceny powalaja z nog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam w Tally, więc siłą rzeczy muszę mieć ubrania z tego sklepu ;)

      Usuń
  15. Zazdroszczę! Piękne zdjęcia! I Ty prezentujesz się świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I think the blouse is very pretty and you have styled it very well!
    Would you like to follow each other?
    Following you on GFC already. Do follow me back-
    allthingsdesirable.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, nice :)

    great blog, would you like to follow each other? just let us know, we always follow back :) <3

    thescarletdiaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ekstra bluzka! Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz!! A Włochy- uwielbiam :)

    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie!! Do zgarnięcia świetne nagrody!

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się ten Tally Weijliowy outfit! :D
    fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczne miejsce i zdjecia!
    top jest piekny, swietnie wyglada z szortami;)
    obserwuje, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful photos ! love the outfit! the top is amazing!
    Maybe we follow each other!?
    If yes,let me know if you follow me & i´ll follow back :-)

    greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń