sobota, 10 sierpnia 2013

Mediolanie, jesteś cudowny!

Piękny, cudowny, zaskakujący, taki właśnie jest Mediolan. Miasto mody. Pełne życia, nieco egzotyczne, zaskakujące, miasto które inspiruje. Tutaj miasto tętni życiem 24h na dobę, ciągle coś się dzieje, nawet turyści wydają się być w ciągłym biegu. Od zabytku do zabytku, od fontanny do fontanny... Mediolanu nie poznasz w 3 godziny, nie poznasz go w miesiąc ani w rok! Nie chodzi o to by zaliczyć wszystkie turystyczne atrakcje, zwiedzić jak najwięcej muzeów, nie. Ja chciałam poczuć to miasto, poznać od środka, powierzchowne znajomości mnie nie interesują. Tak cudownie było chłonąć tak wielką metropolię. I to uczucie kiedy stoisz na środku placu, wokół tłum, wszędzie pełno ludzi, milion nieznanych języków, tutaj każdy jest sobą, każdy jest anonimowy, to trochę straszne, ale jakże piękne! Mediolan jak do tej pory był moim 'must see' nie sądziłam, że tak szybko uda mi się zrealizować swoje marzenie. Spełniłam je dzięki przyjaciółce, która mieszka od kilku dobrych lat niedaleko właśnie tego cudownego miasta. Miałam swojego prywatnego przewodnika, pytałam o wszystko co tylko wzbudziło moje zainteresowanie. Z każdą minutą zakochiwałam się w tym mieście, z każdą sekundą zachwycałam się coraz bardziej.
Nie będę Was zanudzać i opisywać po kolei każdy zabytek, serio, zajęłoby mi to wieki! Podobnie byłoby gdyby ktoś zapytał mnie o ludzi i ich styl życia... Poznałam naprawdę świetnych ludzi, odniosłam wrażenie, że tam każdy jest miły i życzliwy! Wszyscy Włosi uśmiechnięci od ucha do ucha, zawsze pomocni ;) no i kuchnia! Nie muszę chyba mówić, że jestem jej wielką fanką? ;>
















Top - Tally Weijl
Spódnica - H&M
Kamizelka - Tally Weijl
Strój - New Yorker
Buty - no name
Bransoletki - Orsay
Okulary - New Yorker


Miłego czytania, 
Ro!

11 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia'!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę!:)
    świetne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jesteś pod takim samym wrażeniem jak ja byłam ;) Cieszę się, że pobyt się udał, mi też się marzy pojechać tam jeszcze raz!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak cudnie ! Bardzo zazdroszczę Ci wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi się marzy jeden dzień w Mediolanie z wypchanym portfelem i pełnymi kartami kredytowymi. he he he
    Sklep Prady musiałabym zaliczyć obowiązkowo. ;-)
    Zazdroszczę Kochana. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, no właśnie, do doskonałości tylko wypchanego portfela mi brakowało... :)

      Usuń
  7. widać że wyjazd się udał ;)
    tak, obserwujemy ;) ja już :)
    pozdrawiam cieplutko ;)


    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń