sobota, 28 września 2013

Dziewczyny lubią brąz

Co roku moja szafa jest wypełniona po brzegi czarnymi ubraniami, czarnymi dodatkami i w ogóle czarnościami. Albo bielą! Zależy. Kocham łączyć ze sobą te kolory, ale w tym roku coś pękło. Od jakiegoś czasu lubuję się w brązach i beżach. Czy torebka, czy buty, nieważne, będąc na zakupach najpierw pędzę w stronę brązów a nie czerni jak to zazwyczaj miało miejsce. Skąd taka nagła zmiana? Nie mam pojęcia, za to wiem, że doskonale czuję się w duecie, który jest moją propozycją na jeszcze-nie-tak-bardzo-zimne jesienne dni. Jesień to czas swetrów i długich wieczorków z gorącą herbatą i ciekawą książką, przynajmniej w moim wydaniu. Oczywiście pod warunkiem, że nie rozłoży mnie rozkoszne przeziębienie. W tym roku mogę już sobie odhaczyć osłabienie organizmu, zdradliwa pogoda zadbała o to żebym nie wychodziła z domu przez kilka dni. Na szczęście z pomocą przyszedł czosnek i witamina C - teraz niestraszne mi jesienne chłody.

Zostawiam Was ze zdjęciami ;)










Sweterek - Tally Weijl
Spodnie - Bershka
Buty - Pull&Bear
Torebka - sh
Naszyjnik - Catherine
Pierścionek - Tally Weijl


A Wy jak sobie radzicie z przeziębieniem?

Ro.

P.S. Zapraszam na swój fanpage na Facebook'u [KLIK] 

34 komentarze:

  1. ja znowu na odwrót, kiedyś lubiłam brązy teraz wole czernie ;)
    a i osłabienie organizmu ja również mogę sobie odhaczyć, na szczęście!
    PS: piękny sweterek i naszyjnik, dawno je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swterek dość dawno, bo w lipcu, ale w Tally co jakiś czas pojawiają się podobne produkty, warto regularnie tam zaglądać ;) a naszyjnik 3 dni temu ;)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz:)
    Zapraszam do siebie również jestem z wrocławia :)
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas, Wroclawianek, jest coraz więcej ;)

      Usuń
    2. Jeszcze jedna Wrocławianka się kłania :D
      Świetny blog! Bardzo mi się podoba Twój naszyjnik :)
      Obseruję i pozdrawiam cieplutko :*
      Iza

      Usuń
  3. sliczne spodnie :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, super wyglądasz!super sweterek!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym sezonie kocham szary i bordowy ! :) śliczny zestaw, też miałam manie na kremy i brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brązy to jeden z moich jesiennych faworytów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne spodnie, fajny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow super spodnie! a do tego ten naszyjnik, cudo! :*

    dziekuje za odwiedziny u mnie. co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  9. fakt sweterek niesamowiiiity :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna styizacja :)
    dziekuje za odwiedziny i mily komentarz :)
    mozemy obserwowac, ja juz sie dodalam i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała stylizacja <3 z miłą chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja w stonowanych kolorach. Bardzo w moim stylu :) Z przyjemnością obserwuję i mam nadzieję, że zostaniemy w kontakcie :)

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz !

    obserwujemy? ja już ! :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :) Zaopiekowałabym się sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. za konkurs podziękuje ale na bloga będę wpadać bo świetny.
    zestaw cudny.. w moim stylu! brawo;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wszelkie odcienie brązu, a Ty w swoim zestawie wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. osatnio rowniez polubilam braz wygladasz przeslicznie a naszyjnik jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow śliczna stylówka!
    a Ty jesteś przepiękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny outfit :) Cudownie wyglądasz :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń