czwartek, 26 września 2013

F jak fanpage

Uwaga nowość! To będzie, a w zasadzie to jest mój pierwszy post „informacyjny”. Otóż w związku z tym, że zainteresowanie moimi blogowymi wypocinami przerosło moje oczekiwania postanowiłam pójść za ciosem i postawić kolejny krok na przód. A tym krokiem jest założenie fanpage’a na najpopularniejszym portalu społecznościowym, przekleństwie XXI wieku – facebook’u. Stworzyłam ten profil żeby dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, a gdzie ich szukać jak właśnie nie tam ? Efekty na pewno wyjdą w praniu, a tymczasem z tego miejsca zapraszam Was wszystkich do odwiedzenia profilu fb mojego bloga. Poza blogowymi notkami, mam nadzieję, że uda mi się stworzyć wiele ciekawych tematów do dyskusji na przeróżne tematy. Ów fanpage pozwala również na bardzo proste skontaktowanie się ze mną przez prywatną wiadomość, tak więc piszcie, piszcie!




PS. Odwiedzajcie fanpage czym prędzej bo na dniach chcę zorganizować pierwszy konkurs z naprawdę ciekawymi nagrodami!



2 komentarze: