piątek, 13 września 2013

Harder, better, faster, stronger!

Od jakiegoś czasu wszyscy wokół mają fioła na punkcie zdrowego trybu życia. W praktycznie każdej rozmowie przewija się słowo fitness, zdrowe odżywianie, skalpel (if you know what it means), siłka i inne takie. I nawet ja - totalna ignorantka, dałam się namówić na ćwiczenia. Początkowo szło mi nieźle, 3 razy w tygodniu skalpel, ok. Do tego dieta... chociaż dietą bym tego nie nazwała, raczej unikanie słodyczy i w miarę regularne posiłki, co w moim przypadku raczej było awykonalne. No cóż, zdarza się. Z Ewką ćwiczyłam maksymalnie 2 tygodnie, znudziła mi się. W kółko to samo, nuda. Minął tydzień, miałam potworne wyrzuty sumienia, ale nie chciałam znowu męczyć się z Chodakowską, trochę poszperałam i trafiłam na Mel B., nawiasem mówiąc niesamowita babka. 45 minut z nią mija w tempie ekspresowym, Mel naprawdę daje wycisk, a przy tym jest przezabawna. Efekty od razu widoczne - polecam! 
Taki stan rzeczy nie mógł jednak trwać wiecznie Melanie poszła w odstawkę, a ja postawiłam na bardziej aktywny tryb życia. Skuter zamieniłam na rower, chętniej sięgałam po rolki, a i deskorolka jak widać wpadła mi w ręce. I mogło by się wydawać, że to taki lajtowy sport. Nic bardziej mylnego! Musiałam się nieźle namachać by jako tako utrzymać się na kawałku deski. Zabawy co nie miara, kalorie uciekają i wszyscy są zadowoleni. A przynajmniej ja i mój brzuch :) Szkoda, że powoli robi się coraz zimniej i deskorolka pójdzie w zapomnienie. Może Wy znacie jakieś sposoby na aktywne jesienne wieczory? Tylko błagam, niech to nie będzie bieganie, bo tego nie znoszę i nikt, ani nic nie jest w stanie nakłonić mnie na długie dystanse. Na krótkie też nie. :) 

Jakoś tak wyszło, że szorty podpasowały mi pod kolor deski. Biała trapezowa bluzka z plecionką to prawdopodobnie jedna z najwygodniejszych bluzek w mojej szafie. Jeśli chodzi o sporty wyczynowe, a deskorolka z pewnością do nich należy ( tak, tak, nie obyło się bez upadków ) to trapez jest idealny! Tego typu bluzki wyglądają też świetnie to mocno rozkloszowanych spódniczek z wysokim stanem. Sama testowałam, polecam! :)
 













 

t-shirt - Tally Weijl
szorty - Tally Weijl
bransoletki - Tally Weijl
trampki - no name


Ciekawa jestem Waszych sportowych propozycji na jesień, może w końcu coś zainteresuje mnie na dłużej! ;)

Ro.

P.S. Wkrótce fotorelacja z Bułgarii <3

53 komentarze:

  1. te zdjęcia robione tak jakby przy zachodzie- świetne ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ćwiczenia z Mel ;)
    Świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw :) świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot, miło będzie jak mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetnie!


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne, klimatyczne :) takie jakie lubię :) a co do notki to rzeczywiście jest moda na sport i zdrowe odżywianie się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna blzuka!pasuje ci!
    zapraszam do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. That's a perfect outfit for skate boarding!
    Love the lazey effect on your top! :)
    Do visit me too dear! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  8. o jezu mój kochany *.* zastrzeliłaś mnie tym postem! obserwuję :)
    ja pierwszego września dodałam sportową, mega kolorową(czyli mój styl :D) stylizacje, mam nadzieję, że jak już byś się dokopała to Ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love your style and your photos <3 I agree! fitness and fun should go together and skateboarding is fun and burns calories too <3

    http://www.pinkoolaid.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba zestaw, jak również pomysł na foty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wolę ćwiczyć z Mel B :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo :)
    Kobieta zmienną jest widzę :D Ja zakochałam się w Mel B ! :) Ćwiczę z nią od tygodnia trening pośladków :D Powiem Ci - niesamowite efekty, również polecam !
    A skoro tak szybko się nudzisz, to radzę po prostu wykonywać różne ćwiczenia na zmianę, lub takie które musisz robić, np. przez miesiąc. To powinno utrzymać Cię w jednym miejscu :))
    pozdrawiam :)
    + zostaję na dłużej, obserwuję, bardzo tu u Ciebie przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. What nice shorts!! Thanks for your comment, sure we can follow each other, follow me and I'll follow u back!



    Fashion Blog: http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, to po pierwsze ;)
    Ja mam taką strasznie starą deskorolkę, jeszcze po moim bracie i chciałabym mieć nową, ale w moim przypadku to się nie opłaca bo i tak wychodzę na nią raz na rok :) Ale lubię na niej jeździć, choć nie potrafię żadnych trików i więcej się muszę odpychać niż w ogóle jechać xd Dobrze że powiedziałaś że nie lubisz biegania, bo bym ci to zaproponowała ^^ Może rower ? Jesienią nie przeszkadza jeżdżenie na nim, jeśli tylko nie jest zalana cała ulica, bo kałuże można ominąć żeby nie być całym ochlapanym :D Jej, to chyba najdłuższy komentarz w moim życiu hahahha :p
    ♥ littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju , cudne fotki *.* Stylizacja boska <3 ;3 Blog mi się bardzo podoba i będę tu wpadać.
    http://trendyfashionday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. love the photos :)

    sure, via GFC?
    let me know when and I follow back

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale boskie zdjęcia, przepięknie wyszłaś ♥ Zazdroszczę urody ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny i wygodny outfit, idealny do deski ;)
    Zimą zamień deskorolkę na snowboard!!! Ja zimą chodzę na basen, jeżdżę na nartach a od czasu do czasu siłownia i ćwiczenia z Chodakowską/ Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja i zdjęcie cudne ;)

    zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. love this post! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia i bardzo fajny, wygodny outfit :). Ja zapewne od nowego roku akademickiego wykupię jakiś karnet na fitness, bo wtedy, skoro już za to zapłacę, to będę chodzić regularnie, bo w innym wypadku trudno by mi się było czasem zmobilizować ;). Osobiście preferuję zumbę, bo wydaje mi się dużo ciekawsza niż tradycyjny aerobik ^^ Z ciekawych aktywności, dostępnych niezależnie od pory roku, można też się zdecydować na ściankę wspinaczkową :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam bardzo podobne szorty tlyko z Cubusa :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. na prawdę świetne zdjęcia. Zdrowy tryb życia, łatwo powiedzieć trudniej zrobić;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna jesteś- świetny zestaw-i ta deskorolka!:)

    obserwuje:*
    zapraszam do mnie:)

    http://cosszykownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. strój na deskorolkę idealny, ja swojego czasu usilnie próbowałam się nauczyć jeździć na deskorolce i raczej średnio mi to wychodziło, to nie jest tak proste na jakie wygląda z tym się zgodzę :D ale masz świetnego rekinka <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia, piękną masz figurę ,nie musisz ćwiczyć :)!
    Ale może jeśli masz ochotę ćwicz Turbo,kiler i skalpel na zmianę wtedy nie bedzie tak nudno :)
    pozdrawiam w wolnej chwili zapraszam do mnie i do obserwujących jeśli blog się spodoba :) na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękne zdjęcia;) jesteś bardzo fotogeniczna;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. W tym roku rzeczywiście coraz więcej osób zaczyna zdrowy tryb życia, nawet ja ;d świetna stylizacja;-) Bardzo mi sie podoba.
    obserwujemy? Ja już:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, beautiful pics!

    for sure we can follow each other :)

    i am now following you, i hope you follow back :)

    hugs
    svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń
  34. you're so pretty! thanks for stopping by my blog! would love to follow each other. following you now so just waiting for you! xo

    http://louboutinsandlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. może rower stacjonarny?sama zastanawiałam się co będzie fajne i efektywne w jesienne wieczory,do tego może jakieś zajęcia taneczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Zumba to genialna sprawa, czas to sprawdzić :)

      Usuń