czwartek, 17 października 2013

Druga młodość, czyli historia ze starej szafy

Jak co roku o tej porze przypominamy sobie o tzw. 'jesiennych' kolorach. W tym roku bordowy to niekwestionowany hit. Jest praktycznie wszędzie, ale co najlepsze każdemu jest w nim do twarzy. Zwykle kiedy coś szalenie mi się podoba i nieważne czy to fason, kolor, czy tkanina to dążę do tego aby w końcu posiąść to co bliskie jest sercu memu. Tym razem nie musiałam szukać daleko... bo dokładnie na samym dnie szafy. Spódnica, którą mam na sobie jest stara jak świat, zapomniana przez pokolenia, nie zdziwiłabym się gdyby nosiła ją kiedyś moja... mama :D Niestety mam to do siebie, że cholernie ciężko jest mi się rozstawać z ubraniami. Chomikuję więc wszystko co się da, a potem narzekam, że nie mam się w co ubrać, a szafa pęka w szwach. To takie w moim stylu... Pewnego dnia z tym skończę, obiecuję. Spakuję wszystko w niebieski worek, wrzucę, oddam, cokolwiek, obecnie jest to niewykonalne, jestem zbyt sentymentalna. Zawsze znajdzie się coś z czym kojarzy się dany ciuch. A ta spódnica? No cóż to czasy kiedy podkradałam mamie szminkę i po kryjomu nosiłam mamine szpilki!
Do spódnicy dobrałam znany już Wam gorset, chociażby z tej stylizacji [KLIK]. Jest przewygodny, uniwersalny i sprawdza się o każdej porze roku. Dużym plusem jest to, że ładnie podkreśla sylwetkę. Mogę śmiało przyznać, że ta część garderoby to przyjaciel każdej kobiety. Dodatki złote, klasyczne, zegarek i naszyjnik, nic więcej. ;)








 pisc Joanna Ptak

 Gorset - Tally Weijl
Spódnica - szafa <3
Biżuteria - Tally Weijl

Też chomikujecie ubrania? Może kolekcjonujecie tak jak ja? Zdarza mi się czasem popełnić jakieś DIY, a Wam?

Ro.

P.S. Wyniki konkursu są już na fejsie!

35 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia <3
    A ja zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygladasz <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja a gorset wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia powinny ukazać się w jakimś kobiecym magazynie - są mistrzowskie, a Ty jako modelka przepięknie się prezentujesz ! Oglądam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, ale Ty jesteś śliczna <3 stylizacja bardzo ładna
    obserwujemy?

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wyglądasz, zdjęcia niesamowicie klimatyczne, w szczególności podoba mi sie to trzecie! obserwuje , jesli chcesz również mnie zaobserwuj:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna klasyczna stylizacja <3 Pozdrawiam i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja, wyglądasz w niej wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zdjęcia :)!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful photos :) you look stunning
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia
    cudo
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely bog <3
    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
    My blog - Giveaway dose
    Follow in Bloglovin
    Follow in LookBook and Follow in Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spódnica i super kolor. Latem zrobiłam u siebie porządek w szafie, wyrzuciłam mnóstwo rzeczy, a później mega tego żałowałam, bo "bym to jeszcze ubrała" ^^' Tak to jest :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódniczka:) Wyglądasz bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ujęcia. a włosy...przecudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, zmysłowe zdjęcia! W dodatku świetny zestaw :) Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne zdjęcia ; )


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń