środa, 30 października 2013

Flower power

Kwiatowy print? Jesienią? Czemu nie! W swetrowym wydaniu? Tylko i wyłącznie. Tej jesieni kupuję kwiaty... do szafy. Znudziły mi się już jednolite kurtki, w których i tak jest mi za gorąco. Sweter, który mam na sobie jest idealnym rozwiązaniem na zdradliwą jesienną temperaturę. Sieciówki kuszą pięknymi grubymi swetrami z nowej kolekcji, które wabią swoimi pięknymi wzorami, warkoczami czy po prostu kolorystyką, jednak ceny potrafią zwalić z nóg. Jeśli coś nie jest w zasięgu mojego portfela, szukam odpowiedników w second handach. I tak było tym razem. Mowa o swetrze oczywiście. Kupiony za grosze, a pasuje do wszystkiego, a przy tym jest taki cieplutki! Pasek również jest lumpeksowym łupem.
Jutro Halloween. Obchodzicie to święto? Strrrrasznie mnie kusi jakieś mroczne przebranie na wieczór.











Sweter - sh
Komin - H&M
Spodnie - no name
Pasek - sh
Torebka - Zara
Buty - Tally Weijl

Ro.

36 komentarzy:

  1. butyyyyyyyyy! o mamo jakie cudowne!!! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te buty ! mierzyłam jednak rozmiar 36 okazał się za duży :(
    wyglądasz niesamowicie :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale masz małą stópkę, ja noszę 37 :)

      Usuń
  3. Muszę to wykrzyczeć - sweter jest PRZEPIĘKNY ! Uwielbiam takie miękkie opatulacze, a ten jest obłędny ! Ja kupiłam ostatnio w sh dużego włochacza z wytłaczanym ornamentem - wkrótce go pokażę :)

    Pięknie wyglądasz - cudowna twarz, śliczne włosy, idealna figura, a do tego świetny styl ... Dziewczyno, masz wszystko !

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie ogranie dużych swetrów. :) komin cudowny i świetne połączenie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, a sweter jest fantastyczny.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely. Thanks for the comment. yes we can follow eachother. Following you on GFC, Follow back :)Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kardigan i fryzurka!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja - pięknie wyglądasz. Buty,torebka,sweter - marzenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek. Ładnie Ci w nim :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter jest cudowny! I za to właśnie kocham lumpeksy :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog
    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja ;) aż dziw, że taki sweter można chwycić w sh.
    Komin! mam identyczny, tylko morski :)
    dzięki za odwiedziny u nas ;) może zechcesz jeszcze wpaść i wybrać sobie jakąś bransoletkę lub zamówić na specjalne życzenie? ;) zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter przesliczny :) Zamienilabym tylko torebk na czarna. I oczywiscie super fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne buciki!!!!!! obserwuje i zapraszam do mnie www.mafashima.blogspot.com :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny masz sweter i aż trudno uwierzyć, że takie cudo kupiłaś w SH.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog , a ja zaobserwuję twój.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty! <3
    Do twarzy Ci w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for visiting my blog and leaving such a nice comment.YES! of course we can follow each other on GFC. Just let me know so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx bunches hun. Following back on GFC #215. Let's keep in touch shall we?
      BTW love that incredible beautiful cardie.
      xox
      Lenya
      FashionDreams&Lifestyle

      Usuń
  18. piękny sweter :) całość dla mnie bardzo fajnie dobrana i jakie ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This outfit is beautiful!! I love the jacket!

    I would love it if we could follow each other!
    I am now following you on GFC, would be great if you could follow back :)
    http://www.stylememoirs.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia . Sweterek , świetny , nie powiedziałabym , że kupiony w Sh , wygląda jak nowy , fajnie jest czasem zdobyć takie łupy = ) . + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie wyglądasz, oczywiście zachwycona twoją urodą dodaję bloga do obserwowanych i serdecznie pozdrawiam, życząc tym samym miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna stylizacja ;D bardzo mi się podoba ;D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba w końcu zainwestuję w komin z H&M, bo jak widać jest w ogóle bez porównania z innymi :) Do tego bardzo podoba mi się Twoja fryzurka :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :) http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń