poniedziałek, 7 października 2013

Konkurs - wygraj naszyjnik!

Kochani! Podczas mojej nieobecności przygotowałam obiecany dla Was konkurs ;)
Do wygrania malinowo-miętowy naszyjnik!


W tym roku jesień jest wyjątkowo szaro-bura dlatego postanowiłam obdarować kogoś z Was prezentem w energetyzujących kolorach, które przypominają minione lato!





Zasady są proste:


1. Polubić fanpage W pierwszym rzędzie blog

2. Udostępnić PUBLICZNIE grafikę konkursową na fanpage

3. Napisać w  komentarzu ‘GOTOWE’ pod grafiką konkursową na fanpage

Twoje szanse znacznie wzrosną jeśli dodasz do obserwowanych mój blog ;)
(poinformuj mnie o tym w komentarzu)


Konkurs trwa od 7.10.13 do 16.10.13.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 17 października na fanpage na Facebook'u.

POWODZENIA! ;*



Ro.

10 komentarzy: