poniedziałek, 24 marca 2014

W rockowym klimacie

O zaletach woskowanych spodni można mówić w nieskończoność. Ich główną zaletą jest wysmuklenie nóg, ich optyczne wydłużenie i wygoda. Są elastyczne i co dla mnie najważniejsze, są bardzo wąskie w nogawce. Moje poszukiwania trwały naprawdę długo. W przeciągu 3 miesięcy śmiało mogę powiedzieć, że przymierzyłam kilkanaście par, sporo? Rurki, które mam na sobie, zupełnie przypadkiem znalazłam w New Yorkerze, co mile mnie zaskoczyło, bo rzadko tam zaglądam. Ich ciemnozielony kolor od razu przypadł mi do gustu! Nie chciałam kolejnej pary czarnych spodni, generalnie chciałabym wprowadzić nieco więcej koloru do szafy, w której króluje czerń. Według mnie, ciemnozielony odcień jest tak samo uniwersalny jak jego czarny brat. Dobrze sprawdza się na oficjalnych i tych mniej zobowiązujących wyjściach. Dziś prezentuję Wam jak można ubrać się do szkoły, na zakupy czy nawet na rozmowę kwalifikacyjną! Bo kto powiedział, że biel i czerń to kolory obowiązkowe?










 Spodnie - New Yorker
Koszula - Magnetic
Ramoneska - no name
Buty - Stradivarius
Torebka - Mohito

Ro.

Zdjęcia: Magda Młynarska

Follow me on FACEBOOK


73 komentarze:

  1. SWIETNA KURTKA ,SUPEROWO WYGLADASZ <3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/pied-de-poule-pois.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebka! ciekawe od kogo.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To urodzinowy prezent od moich cudownych Przyjaciółek <3

      Usuń
    2. cudooowna :D ;*

      Usuń
  3. Genialnie Roksi, więcej takich rockowych klimatów, pasują Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, stylowa kompozycja :)
    Przy okazji uznania dla fotografa, która uchwyciła tą piękność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw no ta torebka<33
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastic look! i really love it!
    amazing style!
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. klimat jest fajny ale nie jest to glam rock:P no może kurtka, która swoją drogą jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie
    mystersdaria.blogspot.com
    Obserwujemy? ;) Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :* .

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam woskowane spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ramoneska ;))) super wyglądasz!! :DD

    pozdrawiam, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne spodnie ! Taki klimat Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się tego typu spodnie. Sama miałam ostatnio dylemat czy je kupić ale postawiłam jednak na zwykłe jeansy :) W każdym razie przy następnych zakupach będę musiała się w nie zaopatrzyć!:D
    Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy look, taki drapieżny a zarazem taki subtelny. Bardzo fajnie tutaj u ciebie ;)))

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w takiej rock stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog :)
    obs za ops?
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fantastycznie, pięknie, kobieco, modnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz. Kobieco i niesztampowo :)

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie ta butelkowa zieleń wygląda naprawdę super!
    Woskowe spodnie rządzą! :)
    Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!! Those pants are hot and they look so good on your beautiful figure!! You look amazing!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja,kolor spodni jest bajeczny :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Look genialny, wszystko mi się bardzo podoba !
    Woskowane spodnie, są cudne <3

    Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie <3 spodnie są cudowne, do tej pory widziałam takie bordo lub czarne, te są oryginalne i wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale z ciebie ślicznota!!!! :) świetna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wonderful look!
    Amazing photos! :)

    http://www.timeofstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe zestawienie! Jestem zachwycona!

    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie, kurteczka jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow...faktycznie robi wrażenie, choć przypuszczam, że to bardziej zasługa Twoich zgrabnych nóg;)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    anyway, would you like to follow each other?

    SOMETHING REAL SERIOUS
    SOMETHING REAL SERIOUS PAGE

    OdpowiedzUsuń
  30. woskowe spodnie są moimi ulubionymi! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny zestaw i świetnie w nim wyglądasz.
    Uwielbiam woskowe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooooo tak woskowe rurki to śsuper zakup, sama mam od nich bordowe i jestem z nich w pełni zadowolona :) Zieleń jest przepiękna! Ramoneska jets tutaj świetnym wykończeniem zestawu ! :) Uwielbiam takie zadziorne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne zdjęcia i szczuplutka TY! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Te legginsy są swietne :D
    Super wyglądasz :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi, very nice style and blog! Would you like to follow each other? Following you now via GFC, hope to follow me back :)
    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  37. Stunning look! Would you like to follow each other via GFC? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Woow zachwycająco *o* mega outfit, bardzo mi się podobają te woskowe spodnie :*
    Zapraszam do siebie :)

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Strój ewidentnie dla odważnej osoby ! Ja prawdopodobnie zrezygnowałabym z tych spodni i założyłabym boyfriendy .. Wielki plus za odwagę i rewelacyjny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi, to ja Basia, muszę potwierdzać, iż bardzo ciekawie prowadzisz twojego bloga, bardzo życzliwie na niego wstąpię napewno kiedyś, pozdrawiam Cię cieplutko, buziaki !

    OdpowiedzUsuń