sobota, 5 kwietnia 2014

Keep calm?

Keep calm? Moi kochani, nie denerwuje Was atakujące zewsząd modne hasło? W sumie mnie nie, ale koszulka jest fajna! :D Tak więc moja buntownicza koszulka w zestawie z rurkami i szpilkami idealnie sprawdzi się podczas wiosennych spacerów. Do tego okulary i można śmigać po mieście. Dodając kopertówkę mamy zestaw na imprezę.Totalnie na luzie, coś mi się wydaje, że zestaw, który prezentuję Wam poniżej nie raz będzie ratował mnie z opresji, a powiedzenie "Nie mam w co się ubrać" po prostu zniknie z mojego słownika. Prosto, wygodnie, a jednocześnie kobieco.
















 T-shirt - Atmosphere
Jeansy - Tally Weijl
Ramoneska - River Island
Szpilki - no name
Okulary - New Yorker
Bransoletka - Mohito

Zdjęcia: Tomasz Sobotnicki


 Ro.

82 komentarze:

  1. Bardzo fajne spodnie :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. świetne zdjęcia, super podkoszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Na telefonie były słabej jakości ;(

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka świetna, zamówiłam sobie identyczną tylko w odwrotnej kolorystyce. Mam nadzieję, że mi również będzie tak fajnie pasować, bo ty wyglądasz w niej świetnie! :)


    Pozdrawiam , http://bitcheslovecakes.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad czarną koszulką, jednak biel zawsze wygra! :)

      Usuń
  5. śliczny look ; ))

    pozdrowiooonka!!

    zapraszam do siebie :)) live-style20

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia !
    i buty są mega ;D
    śliczna jesteś.

    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na każdym zdjęciu wyglądasz wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Luźny ale przy okazji kobiecy outfit ! :)
    Najbardziej podoba ni się t-shirt ! :)

    http://philautixfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dobrze czuję się w takich luźnych zestawach :)

      Usuń
  10. Chyba zacznę lubić takie poprzecierane, podarte jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny kolor paznokci!!
    www.klaudiachrol.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  12. Your jeans are perfect!!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. super fotki :) koszulka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gorgeous- you are so stylish.
    happy sunday, dear!
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect look!!! I love it!!!!
    follow me, my new blog of cretinos!!!
    elcollardesoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna koszulka! <3 Osobiście bardzo lubię wszechobecne hasełko ,, Keep calm " ;)
    P.S. Świetne zdjęcia !

    Marthisse

    OdpowiedzUsuń
  18. Very cool outfit!

    http://taniatuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutna rewelacja! Będę tu zaglądał częściej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Idelnie wpasowałaś się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  21. look great , nice outfits
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo jak pięknie ! Strój dzienny + szpilki <3 uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie denerwuje mnie "Keep calm" a patrząc na Twoją bluzkę to je wręcz uwielbiam! Cudna :)
    ps: pomożesz mi? :) to moja pierwsza współpraca i bardzo mi na niej zależy :)
    wystarczy skomentować - just-be-yourself-coca.blogspot.com/2014/04/shensidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello beautiful, nice post!.
    Want to follow us?
    http://prettytendency.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia, super :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna jestes :) obserwuje oczywiście ;)
    zapraszam n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog i bardzo ciekawe wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwuje:)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śiwtnie przepiękne stylizacja :)

    Obserwuję na fb i na google
    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniala calosc, swietne zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja idealnie w moim stylu. Zdjecia świetne.. Brawo!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetny t-shirt!:)) Tez chce;PP

    :)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely t-shirt ! so cool .
    Would you like to follow each other ?


    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna stylizajca <3 Idealna *-*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładna koszulka i spodnie uwielbiam takie, jednak znudziły mi się koszulki z napisami. :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzie były robione te zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha, mam taką samą koszulkę, tylko czarną :D Świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja i świetne zdjęcia! :) nawet nie wiedziałam że u mnie w mieście jest takie ładne miejsce ;) Pozdrawiam!

    http://nathalies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław najpiękniejszym miastem świata :D

      Usuń
  39. ja to w ogóle nie przepadam za rzeczami, które nie są gładkie ;P no dobra, wzory ujdą ;P napisy nie ;P ale - tylko na mnie mam taką jakąś do nich awersję. U innych - bardzo mi się napisy podobają ;)
    fajnie, że dodatki jasne - pasuje, i wygląda "inaczej".
    i zapomniałabym o najważniejszym - bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, ale mi przeszło i teraz jestem wielką fanką napisów :)

      Usuń
  40. ja to w ogóle nie przepadam za rzeczami, które nie są gładkie ;P no dobra, wzory ujdą ;P napisy nie ;P ale - tylko na mnie mam taką jakąś do nich awersję. U innych - bardzo mi się napisy podobają ;)
    fajnie, że dodatki jasne - pasuje, i wygląda "inaczej".
    i zapomniałabym o najważniejszym - bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, wyglądasz świetnie! cudne zdjęcia i stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  42. BARDZO FAJNY ZESTAW, MASZ ŚLICZNE ZDJĘCIA !!
    Obserwuję jako moda na strychu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne zdjęcia ;)
    Fajna stylizacja ;)

    www.ninja-holiday-nights.blogspot.com --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglądasz rewelacyjnie!;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Też chcę taką koszulkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. super koszulka i zdjeccia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super blog. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. great outfit! what about following each other? follow me and let me know to follow u back!

    lepetitarmoiredemode.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  49. Strasznie podobają mi się takie spodnie! :) koszulka świetna, ale masz racje, tego hasła jest przesyt :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne miejsce na zdjęcia i koszulka;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja :) + zazdroszczę urody pięknoto :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna z Ciebie dziewczyna, świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń