środa, 23 kwietnia 2014

W pogoni za butami

Wielkimi krokami zbliża się maj, za chwilę czerwiec, lipiec i sierpień. Najcieplejsze miesiące w roku. I nie mówię tutaj tylko o temperaturze. Maj to gorący miesiąc dla maturzystów, wiecie, matura i te sprawy. Czerwiec to czas balów, czy to gimnazjalisty, jakieś połowinki, czy bal studenta, na który i ja się wybieram. To także miesiąc, gdzie większość uczniów otrzymuje świadectwa i rozpoczyna wakacje. Czerwiec to także miesiąc otwierający sezon weselnych zabaw. A lipiec... no cóż, dla niektórych wakacje, dla mnie bardzo stresujący okres. Pora na obronę licencjatu, tak! Sierpień? Sierpień to czas szaleństw i gorących imprez. Pewnie domyślacie się do czego zmierzam... Jeśli nie to już wyjaśniam. Otóż każda okazja jest dobra by... kupić nowe buty! :D
Tak się składa, że moja szafa ostatnio jest tak bardzo biedna pod względem szpilek. Postanowiłam zrobić mały research odnośnie butów. Na obcasie, wiadomo. Kilka modeli wpadło mi w oko ze sklepu Dressale.

Spodobały mi się te klasyczne, jednakże nie do końca w klasycznych kolorach. Złote - w tym sezonie będziemy je nosić do wszystkiego i nieśmiertelna czerwień. Takie buty sprawdzą się na wiele okazji i z pewnością uratują niejedną stylizację.



 gold                //             red


Wciąż zachwycam się także butami na platformie, choć widzimy ich coraz mniej na ulicach, uważam, że są świetnym rozwiązaniem na wszelkie imprezy. Jak żaden inne buty pięknie podkreślają nasze nogi i wydłużają sylwetkę. Szpilki z kryształkami marzą mi się od dawna... delikatne, będą fajnie komponować się z letnimi stylizacjami, czarne natomiast będą doskonałym uzupełnieniem stylizacji z pazurem.




crystals                 //                      black


Latem świetnie sprawdzą się sandałki, mi wpadły w oko dwa modele. Nieco zadziorne, czarne sandałki ze skrzydłami czy tam płonieniami, jak kto woli, byłyby idealne do rockowych stylizacji. Podobnie jak ich sąsiadki z klamrami, które świetnie będą uzupełniać nieco bardziej eleganckie outfity.


firewings             //            zipper

Na stronie sklepu wybór jest naprawdę spory, warto według mnie do nich zajrzeć i zostać chwilkę dłużej.

Ro.

19 komentarzy:

  1. Niepotrzebnie robilas tego posta bo oni oszukuja :) Dadza ci to obiecane 30$ w trzech kuponach: 10, 15 i 5 $ i bedziesz mogla je wykorzystac tylko przy zakupie na powyzej ilestam $. Dodatkowo przy jednym zamowieniu mozna wykorzystac tylko jeden kupon. + Strasznia spamuja mailami :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoma mi sie Twój blog.;-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. złote albo czerwone szpile :D boskie
    klasyka

    OdpowiedzUsuń
  4. great shoes !
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dwie ostatnie pary wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej spodobaly sie sandalki ;) poklikasz w linki sheinside ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ludu, te szpilki bordowe meeega !! Brałabym je od razu, jednak moja szafa krzyczy już "full":P

    OdpowiedzUsuń
  8. wow i love all of those, i wish i could get them

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają wszystkie te buty,ale nie wiem czy nosiłabym je na co dzień :) Raczej tylko i wyłącznie do sesji lub na imprezy

    OdpowiedzUsuń
  10. ja najchętniej bym wszystkie kupila :) klikniesz w banner sheinside ? :) bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, nie wiem które bym wybrała ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwone są fajne - ostatnio też zaopatrzyłam się w czerwone szpilki , więc polecam :P

    OdpowiedzUsuń