wtorek, 13 maja 2014

Sukienka... jestem na tak!

Sezon na sukienki  uważam za oficjalnie otwarty! Czy jest coś bardziej kobiecego w damskiej szafie? Sukienki są różnego rodzaju... jedne eksponują nogi, inne dekolt, są kiecki które podkreślają talię, a jeszcze inne by odsłonić plecy. Są sukienki zakrywające wszystko, są sukienki - worki, w końcu są sukienki, które tak naprawdę sukienkami nie są i cała d*pa jest na wierzchu :D Generalnie umówmy się, sukienka ma podkreślać kobiece piękno, zakrywać i odkrywać. Ma być zagadką i tajemnicą, naszą przyjaciółką, z którą czujemy się świetnie nawet w niekomfortowej sytuacji... I pomyśleć, że we wczesnym średniowieczu był to strój zarówno dla kobiet jak i mężczyzn (!).
Nie mam specjalnego kryterium wybierając sukienkę. Urzekają mnie te rozkloszowane, lubię sukienki z lat 50., z frędzelkami, cieszą oko te romantyczne i imprezowe. Grzeczne, zadziorne i prześwitujące. Wszystkie bez wyjątku. W stylizacji, którą Wam pokazuję, postawiłam na jasne kolory i delikatny krój. Długość sukienki też nie jest przypadkowa. Celowo wybrałam kieckę przed kolano, choć zazwyczaj noszę krótsze, ta wydała mi się idealna na niezobowiązującą randkę, na spacer, na milion okazji. Poszalałam za to z dekoltem, jest całkiem spory i nie byłam do końca przekonana czy mi się podoba. Jednak... tej sukience można wszystko wybaczyć, koronkowe wykończenie jest przesłodkie i po prostu mnie urzekło. Kiecka jest na ramiączkach, trochę jeszcze jest za zimno na takie szaleństwa, więc wrzuciłam na grzbiet narzutkę. Koronkową. Biała kopertówka, którą wykorzystałam już w innej stylizacji ładnie komponuje się z całością, a na beżowe szpilki, które często mi towarzyszą zerknijcie na stylizację sprzed roku, znowu były doskonałym uzupełnieniem eleganckiej stylizacji.











sukienka - sh
narzutka - Bershka
szpilki - no name
biżuteria - Orsay

 A Wy czym kierujecie się kupując sukienki? I pytanie kluczowe czy polecacie jakieś fajne sklepy internetowe gdzie jest szeroki wybór kieciek? Przymierzam się do powiększenia swojej szafy o kilka sukienek, więc wszelkie podpowiedzi będą mile widziane :)

Miłego oglądania,
Ro.

42 komentarze:

  1. Cudowna sukienka i świetne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci ładnie w tej sukience :)
    no i w szpilkach! świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! nie mam nic do dodania :)))

    http://fashion-sessions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;)
    http://forever-just-me-monika.blogspot.com/2014/05/i-would-have-to-leave.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka;) bardzo dziewczęca!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie wszystko ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny łup w sh! :) Ja osobiście uwielbiam sukienki i spódniczki ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz tak zmysłowo, delikatnie, kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo ładna i narzuta też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. super!! = DD

    xoxo

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow. Ale Ty jesteś piękna <3
    Cudowna sukienka i śliczny żakiecik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gustowna sukienka, przydałyby się jakieś rajstopcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekna ♡♡♡ masz racje, na randke idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwykle kieruję się tym czy mi się podoba :) Myślę, że pierwsza myśl jest najważniejsza i jeśli pomyślę sobie, że jakaś sukienka jest ładna to ją kupuję nie patrząc na cenę, czy na wygodę :) Niestety nie polecę Ci żadnych sklepów internetowych, bo raczej nie zamawiam przez internet c;
    purplequince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bardzo lubię sukienki, a ta twoja jest naprawdę śliczna ;3

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka i żakiet! Uwielbiam nosić sukienki szczególnie wiosną i latem! Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajj figura marzeń! :) I do tego te śliczne szpilki! :) Ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! :) Świetny blog! :) . Pozdrawiam . sukienka ♥
    Klikniesz w linki pod ubraniam lub baner na bocznym pasku sheinside ? :) .
    post : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/05/spring-collage.html .
    Daj znać ! Ja się zrewanżuję obs. i wybiorę parę blogów i je polecę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pretty look !
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne zdjęcia.
    Bardzo ładny żakiet ♥
    Również uwielbiam sukienki z lat 50!
    Zapraszam do mnie na nowy post, miło mi będzie jeśli zostawisz po sobie ślad!:)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienki, hmmm... dla mnie tylko czarne, źle czułabym się w takiej białej :(
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka i modelka ;)

    http://klaracelmer.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne zdjęcia, śliczne wasz włosky <3
    Świetny blog
    obserwuję, liczę na rewanż :))
    http://mysecretjournalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci w tej sukience! Zdjęcia są prześliczne. Drugie moje ulubione;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś po prostu prześliczna *__* Jak dla mnie wszystko idealnie zestawione :))
    Najczęściej noszę rozkloszowane sukienki ^^
    Pozdrawiam ;-)

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. oO! Ja też jestem na tak i to nie tylko do sukienki :P
    Masz śliczną buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przerażają mnie kobiety które nie noszą sukienek :D A tak na prawdę, nic nie podkreśli wszelkich walorów jak kiecka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna Ty piękne buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ślicznie wyglądasz w sukience :) Nawet taka z sh może być cudowna :)
    zapraszam do siebie i obserwuje ↓
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna sukienka i świetne zdjęcia :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczne zdjęcia! Wyglądasz pięknie i bardzo kobieco. Podoba mi się!1

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz pięknie, świeżo i bardzo dziewczęco! Ja tez uwielbiam sukienki, choć niestety mam problem z odsłanianiem nóg :(

    Dodaję do obserwowanych! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się wszystko i całość od stóp do głów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. WSPANIAŁA SUKIENKA!!! PRZESLICZNIE!
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  39. jesteś taka śliczna i te ciuchy i ten blog słów brakuje :* zapraszam do mnie http://strawberryinchocolatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie :-). Bardzo wdzięcznie wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń