poniedziałek, 16 czerwca 2014

Przegląd sukienek z YOYOMELODY

Szukając sukienki idealnej na lato, znudzona powtarzającymi się propozycjami sieciówek, odkryłam internetowy sklep YOYOMELODY. A że wybredny ze mnie konsument to szczerze się zdziwiłam, gdy znalazłam w ich ofercie kilka, jak nie kilkanaście naprawdę godnych uwagi sukienek. Przy ich wyborze głównie kierowałam się fasonem i kolorem, bo co by tu nie mówić, pastele rządzą! Wiem, że lato to czas nieustających szalonych imprez, zatrzęsienie wesel i generalnie pora, gdzie sukienki wiodą prym w naszych stylizacjach.

Oto 7 sukienek, które powinny tego lata zagościć w naszej szafie.

 
Urocza z przodu, ale z tyłu... ach, cudowna! Nosiłabym ją wszędzie, z każdym rodzajem obuwia. Na upalne dni jak znalazł. Możecie ją znaleźć tutaj KLIK.

Sukienka, która skradła mi serce, doskonała na imprezy. Kolory, które elektryzują i przykuwają uwagę. Jeśli chcemy zwrócić na siebie uwagę, wystarczy założyć tę sukienkę :D Więcej zdjęć tutaj KLIK.

Przesłodka kiecka z seksownym gorsetem, w najgorętszych kolorach tego lata. Musi być moja! Łapcie link KLIK.

Sukienka tylko dla odważnych, pięknie eksponuje plecy, w smaczny sposób podkreśla biust. Więcej zdjęć tutaj KLIK.
Neony nadal modne, zwłaszcza w wersji rozkloszowanej! Myślę, że jest świetną opcją na wszelkie rodzinne okazje, np. wesele. Możecie ją znaleźć tutaj KLIK.
Gdy nie mam się w co ubrać, zawsze ratują mnie takie 'niezwykłe zwyklaki'. Ta sukienka kojarzy się się chyba najbardziej z wakacjami i luzem. Łapcie link LINK.
Nie mogło oczywiście zabraknąć małej czarnej, która często ratuje nas z każdej opresji, prawda? Więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj KLIK.

Jak widzicie, jest w czym wybierać. Trzeba także dodać, że Yoyomelody ma w swojej ofercie sukienki studniówkowe, balowe czy koktajlowe. Znajdziecie tutaj także torebki, paski i portfele.

Gdyby coś wpadło Wam w oko to mam coś dla Was. Myślę, że kupon o wartości 20$ Was usatysfakcjonuje :) Kupon dotyczy zakupu sukienek!
Przy zamówieniu wpiszcie kod sd20off i cieszcie się większym zamówieniem!

Udanych zakupów,
Ro.

17 komentarzy:

  1. Cudownie, że masz dla nas taki kod! Lecę na stronę coś myszkować :D Jeśli chodzi o pokazane pozycje - moje ukradła ostatnia, jest wręcz genialna. Może to na nią się zdecyduję?

    chance-to-new-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jest cudowna, także się nad nią zastanawiam :)

      Usuń
  2. Ta druga jest obłędna. Bardzo mi się podoba ;)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga sukienka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sukienki, biała i limonkowa podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sukienki! ♥ Przed ostatnia wywarła na mnie największe wrażenie ;))

    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful selection
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTES DZIECKIEM MARYLIN MONROE?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great! What about following each other? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  9. The last dress is gorgeous!

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń