wtorek, 29 lipca 2014

Asymetric

Odkąd asymetryczne spodenki pojawiły się w mojej szafie praktycznie się nimi nie rozstaję. Idealne! Można w nich wszędzie śmigać, pasują do eleganckich bluzek, zwykłych t-shirtów, do koronek, nadruków... słowem można miksować je ze wszystkim i będą wyglądać super! Jak dla mnie idealnie wpasowują się w klimat wakacji, są lekkie, niestandardowe i nogi wyglądają w nich obłędnie ;) Są najlepszą opcją na upalne dni, zwłaszcza kiedy chcemy wyglądać elegancko i szykownie. Motyw kwiatów w mojej szafie zadomowił się na dobre i tym razem wpełzł na top z New Yorkera i nie myślcie sobie, że szybko z niego zrezygnuję. Kopertówka jest tutaj kluczowym dodatkiem. Kupiłam ją ze względu na fantastyczny kolor... i na zakupie się skończyło, jakoś nie miałam do czego jej nosić. A bo kolor zbyt rażący, a bo nie pasuje, a bo coś tam. W końcu się doczekała (kupiłam ją w marcu!) i wpasowała się w wakacyjny look. Na co dzień nie noszę szpilek, ale te, są tak wygodne, że chyba znowu wrócę do tego typu obuwia ;) Dziękuję wszystkim za wsparcie, 15 lipca obroniłam licenjat. Najgorszy egzamin w moim życiu, ale na szczęście mam już go za sobą. Jutro wyjeżdżam na Woodstock, więc i tym razem trzymajcie kciuki... żeym wróciła w jednym kawałku :D



















Top - New Yorker
Spodenki - no name
Szpilki - Primamoda
Torebka - allegro

Udanych wakacji!
Ro.

77 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te sesja mnie urzeka :)

    szorty i kopertówka tym bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny look ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  4. mają one jednak wielką wadę- co druga dziewczyna je nosi
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mi sie podoba :)

    http://doska-style.blogspot.com klikniesz w link w najnowszym poscie?♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny set:) świetne masz spodenki, i bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie szortów z topem! Cudna ta limonkowa kopertówka :-) Pięknie wygladasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sobie sprawić takie spodenki bo są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :)

    www.kirs-zegarki.blogspot.com
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :) Podoba mi się ożywienie poprzez torebkę :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja, a torebka obłędnie pasuję do białego :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam asymetryczne szorty. Co do całości to naprawdę bomba, a zdjęcia fenomenalnie wyszły. :)

    Pozdrawiam.
    Ps. Mam nadzieję, że wróciłaś cała i zdrowa z Woodstocku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mam brzydkie i grube nogi aby chodzić w takich spodenkach krótkich

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia jak i stylizacja.
    Masz naprawdę piekne włosy *.*
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia a ty na nich wyglądasz obłędnie, zazdroszczę urody.
    Stylizacja od razu wpadła mi w oko i uważam, że kopertówka, która w końcu doczekała się premiery dodaje całości fajnego charakteru. Gratuluje obrony licencjatu ! :Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekała na swój moment... i się doczekała :)

      Usuń
  16. Piszesz świetnie,
    Zdjęcia? Myślałam, że są z internetu ;___;
    Masz przecudowną urodę
    Jakt u nie dać follow?
    Dałam, ale proszę zmień design bloga trochę mnie odrzucał na początku, wiem, że wygląd to nie wszystko jednak na blogu jest on równie ważny jak jakość postów czy zdjęć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, pracuję nad tym, mam nadzieję, że wkrótce będzie znacznie lepiej :)

      Usuń

  17. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    śliczna stylizacja!.

    OdpowiedzUsuń
  18. You look absolutely stunning dear.x I love everything about this outfit and I totally agree with you, the clutch adds a perfect touch to the outfit and makes everything look perfect together. Gorgeous shorts as well.x Have a lovely rest of the week!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zauroczona! Wyglądasz niesamowicie!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no spodeni faktycznie super, ale nie moge oderwać wzrou od kopertówki <3 kolor zabojczy !

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :*
    spodenki rzeczywiście wyglądają obłednie!
    obserwujemy? ♥
    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjecia.
    Wszystko ładnie i bosko wygląda :)
    Obserwuje i zapraszam : http://namedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Loved your skort but the bag is my fav! Such amazing colour!
    Wanna follow each other on gfc and fb? Pls let me know and I can follow back asap!

    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna ta kopertówka, choć przyznam, że kolor, jak dla mnie, odważny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wreszcie weszłam na bloga jednej z przemiłych Pań w pasażowym sklepie.. zdecydowanie było warto! Przede wszystkim podobają mi się sesje przy każdym wpisie - to rewelacyjny pomysł, a stylizacje są prześliczne:) Inspirujące pomysły, czekam na kolejne wpisy!
    / prawie18-latka
    p.s nie wiem, czy mój post nie dodał się przypadkiem 2 razy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow cudnie wyglądasz :)
    takie spodenki nie nadają się dla niskich dziewczyn takich jak ja :/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna kopertówka i swietne spodenki! zdjecia sa super najbardziej mi sie podoba to w chłodnych barwach,swietnie!

    ZA KAZDA OBSERWACJE ODWDZIECZAM SIE OBSERWACJĄ!:)
    Zapraszam do mnie na konkurs OASAP do wygrania aż dwie rzeczy tej znanej marki,a zasady sa banalnie proste! http://gabrielakugla.blogspot.com/2014/08/konkurs-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka nieziemska ! :) Zdjęcia idealne :3 nic dodać nic ująć :)
    Perfekcja ! :)

    http://scenariuszmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. These photos are amazing; you're looking absolutely stunning!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz, super kolory i kopertówka nieziemska ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia:) Outfit bardzo mi się podoba , pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę bardzo ładne te spodenki :D
    www.omenayao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz!
    gratuluję obrony licencjatu! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. chyba całe wakacje w pracy siedzisz że taka blada jesteś

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się całość, ładnie to wszystko dobrałaś :) Zdecydowanie pasują do Ciebie takie jasne kolory.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna stylizacja,zazdroszczę takich długich,zgrabnych nóg :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może to nie zabrzmi nzajlepiej z ust kobiety ale masz naprawde piękną Pupe<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kolor torebki, od razu rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mimo, że kopertówki i geometryczne fasony nie są w moim stylu to bardzo podoba mi się to połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz bardzo ładną figurę ;) Strasznie podobają mi się twoje shorty!
    Obserwuję i liczę na rewanż: http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się ćwiczyć, choć nieregularnie :)

      Usuń
  41. Świetne są te spodenki!

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. I just met your blog and is so pretty. I invite you to visit my blog and if you want follow me on blogger! Kisses :)

    http://thebrunettesstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. Delikatny,kobiecy look i ten zastrzyk energetyczny w postaci kopertówki-super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że w końcu mogłam ją wykorzystać :)

      Usuń
  44. świetne szorty! wyglądasz w nich cudownie!

    pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. AMAZING POST!! I like your blog, I follow you. And me back follow? :) thank you ...
    http://lakoman.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  46. I love your style so much, love the skort, clutch and your hair! You are so wonderful !

    OdpowiedzUsuń
  47. love this look, it's so so chic!

    http://rueoh.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  48. ja również z nimi się nie rozstawałam - są świetne, bo pasują do wielu stylizacji. Stylizacja bardzo mi się podoba;) kopertówka jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę napatrzeć się na trzecie zdjęcie :)
    A spodenki rzeczywiście świetne!

    OdpowiedzUsuń
  50. nie wiem czy to Twoje pomysły, czy fotografa, tak czy siak miejscówki masz świetne! bardzo kreatywne :)
    podoba mi się cała koncepcja bloga, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle sama wszystko wymyślam, od stylizacji po miejsce właśnie. Staram się nie być monotematyczną ;)

      Usuń
  51. ان عزل خزانات بالمدينة المنورة تضم نخبة من العمال و الفنيين والعمال الخبرة الذين يتمتعون بالكفاءة و المهارة العالية كما ان العمال مدربون علي احدث التقنيات و المهارات و الاجهزة المستخدمة في عمليات
    شركة عزل اسطح بالمدينة المنورة
    كما ان العمل يتم تحت اشراف و مراقبة متخصصين ومهرة في عمليات العزل كما ان شركة تمتلك الامكانيات والمواد المستخدمة في العول حيث ان جميع المواد مصرح بها صحيا و ليس لها اي تأثير علي المياه كما ان المواد المستخدمة في عمليات العزل جميعها لا تتفاعل مع المياه و بالتالي لا تغير من صفات المياه مطلقا كما انها ليس لها اي اثر علي لون المياه كما ان مواد العزل بها بعض المركبات اي ان العازل المستخدم مطعم ببعض المركبات القاتلة للبكتريا و الميكروبات وبهذا فان العازل نفسه مضاء للميكروبات كما ان الشركة تمتلك مجموعة من احدث المعدات و الاجهزة المستخدمة في عمليات العزل كما ان
    عزل اسطح بالمدينة المنورة
    تقدم خدمات اضافية منها تنظيف وتطهير الخزانات

    OdpowiedzUsuń