sobota, 5 lipca 2014

Summertime

Powiem Wam coś. Powiem Wam coś fajnego...! Wcale nie odkrywczego. Leżing&plażing, słońce... i to wszystko już za chwilę, już za momencik. Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Coraz bliżej, jak pięknie. Dla większości z Was zapewne wakacje ruszyły już pełną parą, dla mnie oficjalnie zaczną się 15 lipca (więcej szczegółów nie zdradzę, ale trzymajcie mocno kciuki, pozytywna energia jaka od Was bije działa motywująco). Moje plany tylko czekają na realizację, grzecznie ustawiają się w kolejce i czekają na swoje 5 minut. Jest dobrze, naprawdę dobrze. Spełnianie swoich celów to coś co ostatnio nieskromnie mówiąc wychodzi mi świetnie. I tego się trzymam.

Nawiązując do pory roku, która rozpieszcza nas wysokimi temperaturami stworzyłam stylizację doskonałą na co dzień. Spódnica i top to mój ulubiony zestaw, trochę już nudny i oklepany, dlatego wygrzebałam z szafy jeansową kamizelkę (w końcu doczekała się premiery!). Buty z kosmosu (wyrażenie zapożyczone od mamy) są superwygodne, jak widać doskonałe by wdrapać się na dach, przeżyły już niejedno i jak widać nadal się trzymają. Bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które nie lubią totalnie płaskiego obuwia. ;)
















 Fot. Kasia Staniorowska

Kamiezelka - Tally Weijl
Top - H&M
Spódnica - no name
Buty - Tally Weijl


Udanych wakacji Kochani!
Ro.

98 komentarzy:

  1. Stylizacja jest rewelacyjna, a zdjęcia bardzo inspirujące :)
    Ps. Mam nadzieję, że Twoje plany zrealizują się szybciej niż myślisz :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne platformy z Tally Weijl :) a ja wyjeżdżam nad polskie morze już jutro i nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna fajna stylizacja, ale jak ty na tym dachu wytrzymałaś ?! ;o podziwiam!

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak strasznie, lubię wyzwania :)

      Usuń
  4. komu jak komu - ale Tobie takie miejskie klimaty pasują bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, miło to słyszeć/czytać :)

      Usuń
  5. REally nice and coollook!

    Hugs
    Svetlana

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Ro and thank you for your visit!!!! I like very much this location and this outfit....with this colors is perfect for this season!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty :) Mają świetny kolor!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka w połączeniu z kamizelką prezentuje się świetnie! Buty mają piękny kolor!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful Photos <3 ,the second one is my Favorite :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja bardzo mi się podoba torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladna stylizacja fajny blog :) swietne zdjecia zapraszam http://fotografia-aniulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju zdjecia są genialne. Uwielbiam takie dobre zdjęcia ! Szacun dla fotografa. W ogóle nie balas się ze spadniesz chodzi mi o drugie zdj ?

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super dziewczyna i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie dobrałaś każdy szczegół !:) Wszystko ze sobą współgra !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jakie mistrzowskie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. i like yopur skirt
    http://nshantel.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś ładna ;)
    śłiczne zdjęcia i świetny styl .
    Podoba mi się twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanych :D
    Stylizacja świetna, ale sesja i miejsca zdjęć jeszcze lepsz ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i super blog :) wooow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka mnie zachwyciła bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfect light for this look :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje za komcia :* http://fotografia-aniulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjne zdjęcia, szalenie mi się podobają te z panoramą miasta jako tłem, szczególnie to, gdzie siedzisz na dachu. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do butów mama ma rację, a stylizacja piękna :)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się stylizacja odpowiednia na co dzień! Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz, a torba i buty to po prostu rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka śliczna spódniczka, bardzo mi się podoba i ciekawe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś przepiękna! :) buty są niesamowite! i bardzo podobają mi się Twoje włosy, cudowne są *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful photos and nice outfit!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojeju jakie piękne zdjęcia nie bałaś się wejść tam i tak machać nogami ,ja to bym się bała nie dość że mam lęk wysokości :/ Zapraszam do siebie na nowy post :)) muffinka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    anyway, would you like to follow each other on gfc/bloglovin and instagram?

    AND JOIN MARINA BEAUTY DAYS OUT GOES TO JAPAN HERE -> bit.ly/Ollivya

    SOMETHING REAL SERIOUS
    SOMETHING REAL SERIOUS PAGE
    YOUTUBE CHANNEL

    OdpowiedzUsuń
  33. aaa jesteś niesamowicie piękną kobietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, jakie super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja, ale zmieniłabym buty ;))
    piękne zdjęcia *.*
    jesteś strasznie śliiczna <33
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny blog, świetne zdjęcia :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. drugie zdjęcie jest rewelacyjne! obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kamizelka dodaje naprawdę fajnego charakteru stylizacji, która pisząc wprost jest idealna <3 I do tego te zdjęcia na dachu naprawdę fajne miejsce.

    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna z Ciebie dziewczyna :) podobają mi się buty :)
    obserwuję
    / patuszkowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jeeej, cudowne zdjęcia i stylizacja! :) taka dziewczęca, bardzo mi się podoba :)
    i powodzenia życzę w tych planach, 15 lipca już niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny, wakacyjny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudownie wyglądasz! :)) A te zdjęcia- zachwycające ♥
    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia i piękny kolor butów!

    OdpowiedzUsuń
  45. I love your blog! Just followed you, would you please follow me back? :))
    http://quitealooker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. super look, buty mają boski kolor

    OdpowiedzUsuń
  47. u look amazing!! so cool!

    xx

    isa

    www.un-likely.com

    OdpowiedzUsuń
  48. butki przyciągają wzrok!<3
    super wakacyjny look:)
    + obserwuję i zapraszam do mnie;]
    http://www.justcleo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. meega zdjecia! nie balas sie kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z Ciebie tez jest prześliczna dziewczyna! Cudowne zdjecia:) swietnie sie je ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Buty naprawdę niczym z kosmosu, hehe - raczej bym ich nie założyła.

    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach, fajnie podkreslone kosci policzkowe :)
    Bardzo milo u Ciebie, z przyjemnoscia obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow , naprawdę fajnie wyglądasz:) bardzo podoba mi się torebka oraz te śliczne sandałki:) Ps. obserwuję i W wolnej chwili zapraszam do mnie na recenzję poruszającej książki:)
    Jeśli mój blog Ci się spodoba ,będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  53. Lovely shots!

    xo!

    http://www.calluswhatever.com

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne zdjęcia,ale ja bym się tak bała ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. niesamowite zdjęcia! śliczna stylizacja :)
    http://antoonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. No ja niestety już dawno zapomniałam co to są wakacje, jednak urlopu przez cały rok wyczekuję :P hehe bucisze czadowe! gdyby te nasze mamy nie wyrzucały swoich rzeczy kiedyś, to teraz niezłe, oryginalne perełki byśmy nosiły :) Świetnie wyglądasz, kamizelka jest idealnym wykończeniem :) A więc powodzenia w tych planach :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog, świetne zdjęcia,świetne stylizacje, a torebka- o losie, klasyk !
    Zapraszam http://patinn.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Ohh zdjęcia są cudowne <3 Twoja stylizacja również, jeansowa kamizelka skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna stylizacja! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  60. Czekam na coś nowego! ;DD

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny zestaw!

    http://miedzy-brzegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. wow you look so pretty!!
    kiss kiss

    www.thepinkillusion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  63. zdecydowanie stylizacja na taką pogodę. Wyglądasz rewelacyjnie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  64. piekne zdjęcia i świetna stylizacja, uwielbiam te buty

    OdpowiedzUsuń
  65. Łaał, rewelacyjne zdjęcia, rewelacyjne stylizacje! : ) I nie wiem w czym bardziej się zakochałam w butach, czy w torebce z tego wpisu ; )

    Zdecydowanie zabieram do obserwowanych i zapraszam do mnie : )
    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Rewelacyjne buty i super zdjęcia.pozdrawiam :)

    www,stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zestaw nie jest nudny, z takimi butami nic nie będzie nudno wyglądać! I boska torebka *.*

    OdpowiedzUsuń