środa, 19 listopada 2014

Ciężki klimat z tymi perłami

Marilyn Monroe mawiała, że najlepszymi przyjaciółmi kobiety są diamenty, dlaczego nic nie wspomniała o perłach? Bo tańsze? Gorsze? Nie rozumiem. Z czym Wam się kojarzą perły? Moje pierwsze skojarzenie Wielki Gatsby! Tam to było zatrzęsienie tego typu naszyjników, zresztą nie ma co się dziwić, to był film kostiumowy oparty na historii z lat 20. gdzie wówczas królowały owe "klejnoty".
Perły to ciężki klimat, wcale nie są łatwe w użyciu. Bo albo przesadzisz, albo po prostu skopiesz stylizację. Łatwo jest je założyć do eleganckiej sukienki, ale wyzwaniem jest założenie ich na co dzień. Bo do czego? Do jeansów? Słabo... chociaż i z tego da się wybrnąć. Moim sposobem na okiełznanie tego niemałego przecież naszyjnika była błękitna koszula, a że dni mamy jeszcze ciepłe to pozwoliłam sobie na spódnicę, a co!
Standardowo już naszyjnik pochodzi z bornprettystore.com. Szybka dostawa, co na plus, bo naszyjnik ma sporą drogę do pokonania. Moje perły są solidnie wykonane, dużym plusem jest też regulowany łańcuszek. Kolejna miłość! Kiedyś muszę Wam pokazać gdzie i jak przechowuję biżuterię, tak, to może być dobry temat na kolejny post w przyszłości. Kilkakrotnie zamawiałam biżuterię (przeważnie naszyjniki) z Born Pretty Store i nigdy się nie zawiodłam, dlatego polecam, bo ceny mają bardzo atrakcyjne. A teraz dodatkowio większość rzeczy jest przeceniona ;)
Oczywiście stale obowiązuje Was rabat - 10% na wszystkie akcesoria z BORN PRETTY STORE po wpisaniu kodu ROKT10. Taki mały prezent od firmy dla moich czytelników <3







naszyjnik - Tutaj/Here
koszula - Stradivarius
spódnica - sh
botki - F&F
pierścionek - Tutaj/Here

A Wy gdzie zaopatrujecie się w biżuterię? Podrzućcie linki, jak pewnie zauważyliście mam na punkcie błyskotek fioła :)

Miłego czytania,
Ro.

FOLLOW ME ON FACEBOOK

67 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kopertówka z pierwszego zdjęcia :)

    http://www.gretarosemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiła się także w tym poście ;)
      http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/2014/04/keep-calm.html

      Usuń
  2. bo do pereł, to trzeba mieć klasyczną urodę ;)
    kobiety, które mają mało klasyczne rysy twarzy zawsze będą w nich wyglądać mniej oszałamiająco ;P

    nie wiem, czy ten mój na to pogląd jest zgodny z prawdą, to jedynie moje spostrzeżenie, ale póki co - potwierdza się w praktyce.
    o, zobacz - Ty masz śliczną buzię, jak z okładek.
    no i te perły leżą na Tobie równie ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie wiem jak się do tego odnieść, wydaje mi się, że taki klejnot (mówię o tych prawdziwych perłach) dodaje kobiecie swego rodzaju elegancji, dostojności, nawet jeśli mówiąc kolokwialnie jest brzydka :D

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Perły idealnie współgrają z całością zestawu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie! ;]]


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  5. Brałaś udział w moim konkursie na blogu i zostałaś jego zwycięzcą :) gratuluję!
    Wyniki możesz na razie zobaczyć na http://www.facebook.com/yenneferfashion, już niedługo pojawi się w poście na blogu.
    Adres e-mail, został przekazany do firmy La Spezia, będą się z Tobą kontaktować w sprawie wysyłki nagrody ;)

    Pozdrawiam!
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest osobiste zdanie Marilyn Monroe o diamentach. Kwestię tą wypowiedziała w filmie "Mężczyźni wolą blondynki" jako Lorelei Lee. Tak po prostu było w scenariuszu. Prywatnie Marilyn nie nosiła biżuterii, a pokazując się publicznie używała skromnych dodatków, nie obwieszała się jak choinka tak jak np. Elizabeth Taylor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja jednak wolę diamenty ;)
    Nie wiem, jakoś tak perły nigdy do mnie nie przemawiały. Te zdjecie pod sklepami - piękne, kocham ekspresji na fotkach :) Obserwuje

    zapraszam do mnie www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mnie to słyszeć, więcej 'ekspresyjnych' zdjęć możesz zobaczyć tutaj http://www.maxmodels.pl/modelka-kiera.html :)

      Usuń
  8. jak zwykle świetny post :)
    jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała w linki pod ubraniami w nowym poście ---> http://flemour.blogspot.com/2014/11/sheinside.html
    życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bluzka i piękny naszyjnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba za perłami nie przepadam, kojarzą mi się z dojrzałymi kobietami, choć wiem, że wyglądać w nich można zawsze rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja długo przymierzałam się do ich zakupu, w końcu się zdecydowałam i nie żałuję:)

      Usuń
  11. pięknie wyglądasz:) i piękne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Perły są piękne. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i wpis! :D

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia takie klimatyczne, perły nadają charakter. A która z Nas nie lubi błyskotek.
    Zapraszamy u Nas bardzo kosmetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. WSPANIAŁA STYLIZACJA I CUDOWNY NASZYJNIK

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wybrnęłaś z tych pereł;) naszyjnik świetnie dopełnia stylizacje ;) Ja biżuterię kupuje głownie w sieciówkach, a ostatnio nie pamiętam nawet kiedy trafiło do mnie coś nowego;p

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your style ! you are so cute :) please check out my blog apoljakovi.blogspot.com
    im sure you will like it! :) A.K xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten naszyjnik świetnie się tu sprawdził! Genialny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw jak najbardziej na miejscu :) Jest bardziej elegancki niż codzienny tak więc jak to zrobić by to był strój mniej wyjściowy ? :) to dopiero wyzwanie. Jedyna biżuteria jaką nosze to mój pierścionek zaręczynowy :)

    pozdrawiam,
    ewelina

    http://niedoskonalaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny blog :)
    Może wspólna obserwacja?
    Odpisz u mnie xx
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja !
    jesteś prześliczna !


    Pozdrawiam XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza te w liściach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wyglądasz a zdjęcia są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. u look so adorable!
    ps. I just added on G+ so I won't miss your posts, I hope you'll do the same!
    My Google Plus profile
    Nameless Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny look, piękny naszyjnik :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, wyglądasz niesamowicie! Wspaniałe zdjęcia, mają to coś *.*
    jesteś mega fotogeniczna :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny, kobiecy zestaw. Cudowne perły, które bardzo pasują do tej stylizacji.


    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie :) jesteś śliczna, ale pewnie o tym wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naszyjnik "robi" stylizację! Naprawdę wygląda to fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia świetnie się prezentujesz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo klimatyczne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te perełki :)
    A stylizacja przesliczna i urocza- taka dziewczęca <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Drugie zdjęcie naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna, kobieca stylizacja, w moim stylu, uwielbiam perły, one zawsze sa modne:) dziękuję za mily komentarz u mnie na blogu, zapraszam czesciej i zachęcam do obserwacji, ja juz obserwuję, bo bardzo mi sie tu podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. zestaw boski ! uwielbiam perły :)
    polecam katherin.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, znam, czasami coś od nich zamawiam, jeśli się nie mylę mają teraz super wyprzedaże :)

      Usuń
  36. pięknie wyglądasz :* uwielbiam rozkloszowane spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wielki Gatsby to super film, książkę też czytałam, była świetna, ale zakończenie słabe. Akcja się rozwijała pięknie, napięcie rosło, aż nagle poczułam, jakby ktoś przebił ten balonik i nic z niego nie wyleciało. Po prostu za szybko rozwiązało się napięcie, było aż nienaturalnie. Perły są śliczne. Mnie perły kojarzą się z Audrey Hepburn i "Śniadaniem u Tiffany'ego". Twoje perły są śliczne, mimo tego, że do szczególnie delikatnych nie należą (przez to, że jest ich tak dużo). Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie oczarowała muzyka i kreacje, a fabuła.. no cóż była lekka, łatwa i przyjemna ;)

      Usuń
  38. Choruję na taki naszyjnik, odkąd do sklepów weszły jesienne ubrania! Nie wiem czemu, ale jesień i zima kojarzą mi się z masywnymi naszyjnikami i wisiorami :) Btw, perły bardzo pasują do Twojej urody :)

    Gdybyś znalazła chwilkę, to zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam manię na punkcie takich naszyjników :)))

      Usuń
  39. Te perły są fantastyczne <3
    Cały outfit bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz, tak świeżo + naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  41. jeju przepieknie wygladasz !! a jakie przyjemne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękne są t perły! całość świetie się komponuje, a Ty pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny blog, zaczynam obserwować ;)
    Co do biżuterii - błyskotek mam sporo, ale chętniej noszę je w okresie wiosenno - letnim. Jeśli chodzi o same perły - noszę tylko te, które kupię sobie sama. Bo u mnie w rodzinie panuje od pokoleń przesąd, że podarowane perły przynoszą pecha. Ale jak wspomniałam - sama sobie je kupuję. I chętnie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  44. tak pięknie wyglądasz.. a perełki doprawdy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Może diamenty dlatego, że ich blask bardziej rozświetla kobiecą urodę??? ;)
    Zapraszam do siebie : www.rudawwielkimmiescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna stylizacja! :) Naszyjnik spodobał mi się najbardziej :)

    Jeśli chcesz wygrać kupon o wartości 30$ do sklepu internetowego BEZ DODAWANIA BANERU to zapraszam tutaj: http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/12/giveaway-z-echopaulcom.html

    Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział, warto spróbować, może się uda! :)

    OdpowiedzUsuń