poniedziałek, 2 lutego 2015

Winter is coming

Sesja, sesja i po sesji? Nie... to wciąż trwa! A W PIERWSZYM RZĘDZIE na ten czas przyjmuje nazwę W pierwszym TERMINIE. Odpukać w niemalowane drewno, bo został jeszcze jeden egzamin. ;) Trzymajcie kciuki w czwartek. 
Szybka sesja i powrót do książek ;) W najbliższym czasie czekają mnie 2 ciekawe projekty, niebawem pochwalę się efektami, ale póki co nie mogę nic powiedzieć.





 Fot. Marcin Borowski

komin - H&M
torebka - Zara
botki - Tally Weijl


 Nie mogę się doczekać kiedy będzie ciepło! Będzie można poszaleć z letnimi stylizacjami!

Miłego czytania, 
Ro.



45 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za ten ostatni egzamin! Stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki, żeby wszystko poszło z tą sesją jak najlepiej ;)

    a co do zestawu, to kurtka i ten komin - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też został jeden egzamin, także wiem co to za stres :D trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni - najgorszy, ja również trzymam kciuki ;*

      Usuń
  5. No to trzymam kciuki, ja już na szczęście mam to za sobą! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci zazdroszczę, chętnie bym sobie poszła na jakiś egzamin, a tak tylko wspomnienia zostały... więc trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja

    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so pretty, loved your jacket. Kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw, powodzenia w trakcie sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka z Ciebie piękna kobieta!! :) Oczu nie mogę oderwać :D

    Powodzenia na egzaminach, żeby nie było drugich terminów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz:) Zestaw w sam raz na co dzień :) Podobają mi się buty są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny miejski zestaw :)

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. na mnie też czeka jeszcze jeden egzamin:( życzę powodzenia! cudowna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia na studiach! a torbę masz cudną!

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak ostatni egzamin? :) u mnie pawie wszystko z głowy na szczescie, mam nadzieje że u Ciebie też!
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej ;) , może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdałam, zdałam, wszystko w pierwszym terminie! ;)

      Usuń
  17. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zobaczyłabym kilka dodatkowych kadrów butów, bo zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle zachwycasz! :D czy można spytać, gdzie były robione zdjęcia? :) Widzę tam kawałek jakiegoś ciekawego mostu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Ostrów Tumski (Wrocław) ;)
      Dziękuję ;*

      Usuń
  20. super wyglądasz, jak zawsze! :)

    Zapraszam: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś piękna ! Każda Twoja stylizacja wygląda na Tobie idealnie, do tego te buciki, kurteczka i torebka!:)
    Pozdrawiam i dodaje do grona obserwowanych.

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna figura ♥
    mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pzreśliczna jesteś kochana, świetny outficik i oczywiście powodzenia na ostatnim egzaminie ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdjęcie wygląda jak z pierwszej strony ekskluzywnego magazynu :) śliczna stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wyglądasz!!!:),sama chętnie bym się tak ubrała!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie się prezentujesz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie wyglądasz,jesteś bardzo fotogeniczna i śliczna oczywiscie!

    OdpowiedzUsuń