wtorek, 31 marca 2015

Snapmade

Co jakiś czas pojawia się okazja by obdarować kogoś bliskiego. Urodziny, imieniny, dzień babci czy matki, jest tego pełno! Zapewne nie raz zastanawialiście się czym możecie tym razem zaskoczyć solenizanta, jubilata, jakiegoś szczęśliwca. Zazwyczaj na rozmyślaniach się kończyło.. A bo to za mało czasu, a po za późno, paczka nie dojdzie. Wymówek jest sporo, a ten wymarzony, jedyny w swoim rodzaju, spersonalizowany prezent nagle zostaje na szybko kupionym prezentem w centrum handlowym.
Nadruki czy zdjęcia na koszulkach zapewne są Wam znane, ale na zegarku? Na kosmetyczce? Czapce? Obudowie do telefonu? Ba, nawet na talerzu! SNAPMADE, (www.snapmade.com) Oto cały sprawca zamieszania. Zrobią Wam wszystko co tylko sobie wymyślicie. Możecie skorzystać z gotowych motywów, tekstów czy nadruków, albo samodzielnie wykonać projekt ;) Taaaak, samodzielnie. Potem wybieracie przedmiot i ustalacie w którym miejscu owy nadruk czy napis ma się pojawić. Postanowiłam i ja skorzystać z tego dobrodziejstwa. Zrobiłam sobie prezent w postaci zegarka. I to nie byle jakiego! Aby połechtać trochę swoją próżność zażyczyłam sobie swoje logo umieścić na tarczy. W PIERWSZYM RZĘDZIE. Zobaczcie wykonanie! Świetna robota, jestem w pełni zadowolona. ;)
Jeśli i Wy macie ochotę na taki zegarek to odsyłam na stronę Snapmade zegarki LINK.




Przesyłka szybciutko do mnie dotarła, zegarek śmiga, odmierza czas a na dodatek świetnie wygląda, jakie to sprytne. Obsługa strony szalenie łatwa, szybko połapałam o co chodzi, wybór jest naprawdę spory. Szeroki wachlarz produktów może przyprawić o zawrót głowy! Długo nie mogłam się zdecydować co sobie wybrać, jednak ten zegarek w ułamku sekundy podbił moje serce i zadecydowałam, że właśnie chcę go mieć. No i mam ;)

















Marynarka Zara/ Leginsy Terranova/ Szpilki Prima Moda/ Koszula sh/ zegarek Snapmade  [HERE]/ torebka no name


 Fotograf: Paulina Pawlak, strona Paulinki [KLIK]
 Miłego dnia, ściskam i całuję!
Ro,


36 komentarzy:

  1. świetnie
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że te buty nie są czarne, wyszło elegancko, ale nie na stypę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) a zegarek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym logiem na tarczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny look :) torebka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek - bardzo ładny, elegancki!
    czyli - wymarzony ;)
    ale mnie podoba się tu jeszcze kopertówka!
    i buty - one też są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka - podoba mi się jej krój! Fajna bluzka :-) Pięknie się prezentujesz w tym zestawie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz fantastycznie bardzo elegancko i kobieco :) masz racje - zegarki to swietna bizuteria rowniez jestem ich zwolenniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. zegarki są super :)
    Wygladasz przepieknie, cala stylizacja trafia do mnie w 100 procentach :)

    Pozdrawiam i zapraszam, Xavilove

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś uwielbiałam kupować prezenty, teraz jest zupełnie odwrotnie!
    Pięknie wyglądasz, a torebka jest nieziemska <3!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. you look pretty x

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie, marynara jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zachwycam marynarką, taka retro i classy, a jak Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej marynarce ! :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  16. Grate! Looks really cool! Amazing pics , dear!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/2015/04/fringe-obsession.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprócz pięknego zegarka uwagę przyciąga torebka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny naglowek, piekne zdjecia i zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka śliczna taki fajny klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post :) Love your blog, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka elegancka!! fajny klasyk , urocza torebeczka dodaje"tego czegos" , super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka cudo!:)
    cały zestaw bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, rzeczywiście świetna sprawa z takim prezentem, zazwyczaj kupuje się duperele, które zbierają kurz i solenizant, tylko przy nas się cieszy z prezentu, po czym odstawia w kąt :P
    zegarka nie posiadam, ale taki sama z chęcią bym sobie sprawiła <3
    Bardzo podoba mi się bluzka- jej koronka przy dekoldzie oraz kopertówka- super ożywia całość :)
    kliknięte :)

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely outfit ;)

    Thanks for your comment,
    C

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outfit i zegarek też :D pięknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny outfit, taki elegancki i z klasą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń