środa, 6 maja 2015

Płaszcze, płaszczyki

Dobry trencz w szafie to podstawa, bla, bla, bla, przeczytamy w jakiejkolwiek książce szanującej się faszionistki (bo te wyrastają jak grzyby po deszczu tzn, nie faszionistki tylko książki). W każdym razie chciałabym mieć ten idealny, do wszystkiego pasujący, ponadczasowy płaszcz. Taaaak, taki który założę o każdej porze dnia i nocy, każdej wiosny, jesieni, zimy, ba! nawet lata. Najlepiej żeby był z dobrego materiału i miał klasyczny krój... No cóż moje drogie, zapewne taki płaszcz, czytaj dalej trencz, z pewnością gdzieś istnieje, tylko dlaczego jeszcze nie wpadł w moje ręce? Na własnej skórze przekonałam się jak trudnym zadaniem jest uzupełnienie swojej garderoby o, wydawać by się mogło, bazowe ubrania wierzchnie. Poszukiwania spełzły na niczym, a ja odkurzyłam płaszcz sprzed kilku lat. Trochę cienki, więc zimą już go nie założę, ale na wiosnę jest cudowny! I mimo, że to już maj, to czasem chłodem powieje, więc nie zaszkodzi założyć coś dłuższego ;)






Płaszcz Bershka/ Komin Tally Weijl/ Szpilki Prima Moda/ Torebka Yoyomelody / Zegarek Snapmade

 Fotograf: Paulina Pawlak

Miłego dnia Kochani,
Ro.

16 komentarzy:

  1. Rok temu zrobiłam dokładnie to samo, po długich poszukiwaniach przeprosilam stary czarny klasyczny płaszcz. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny fason ma ten płaszczyk :-) Czasem warto zostawić takie fajne rzeczy w szafie ( ja mam niektóre kurki czy płaszcze po kilka lat w szafie ) :-) Super jest ta torba i ma fajny kolor :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w zupełności. Z dobrym płaszczem to nie taka prosta sprawa. Sama chodzę w swoim starym czarnym na wiosnę już bodajże 5 sezon z kolei :D

    Pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny jest ten płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie płacz nad trenczem, a raczej jego brakiem - Twój płaszczyk jest o wiele bardziej niebanalny ;)
    a po co nosić coś, co pół ulicy nosi ;P?

    mówię Ci, zostań przy tym cudzie, bo urody mu nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w szafie kilka trenczy i nie wyobrażam sobie wiosny i jesieni bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maj mamy w tym roku dość chłodny, więc taki płaszczyk się przyda, w wieczorami to już na pewno :)
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w planie kupić właśnie jakiś płaszczyk :) Twój jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny płaszczyk. ja na swój idealny jeszcze nie trafiłam, jakoś tak nic nie może mi wpaść w oko i to już od dłuższego czasu. a szkoda, bo płaszczyki bardzo mi się podobają, szczególnie takie jak ten Twój. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia i piękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia ! :)
    Ładny zestaw ;)
    Może wspólna obserwacja ?;*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz ślicznie, zostaję na dłużej i obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń