piątek, 5 czerwca 2015

Biznes woman

Zabawne, otwierasz szafę i nagle nie masz w co się ubrać... sukienka wydaje się być nieco za krótka, marynarka wykorzystana została na wszystkie możliwe sposoby, a w tej bluzce przecież wszyscy Cię już widzieli i tak naprawdę to jej  nie lubisz. Do wyjścia dosłownie 10 minut. Co ja robię w takiej sytuacji? Sięgam po... nie, nie po bluzkę, ale po koszulę. Błękitną, klasyczną. To jednen z moich najlepszych zakupowych wyborów. Taki klasyk, który ratuje mnie w razie 'wu'. Bezpieczny ciuch. Pasuje do spodni, do spódnicy (zobacz listopadową stylizację [KLIK]) a i do dresów może wyglądać okej! Dzisiaj postwiłam na minimalizm. Koszula + skórzane spodnie, skromna biżuteria i szpilki to mój zestwa pod tytułem "o Boże znowu nie mam w co się ubrać!". Serio. Sprawdza się praktycznie zawsze, a jeśli planuję dłuższe tripy to szpilki zamieniam na baleriny. Zestaw ze szpilkami jest typowo 'biznesowy', elegancki, a błękitny kolor koszuli nadaje całej stylizacji nieco nonszlanckiego charakteru.








koszula Stradivarius/spodnie Reserved/ szpilki New Look/ bransoletka Mohito

Zdjęcia: Damian Wasilewski [KLIK]

Przy okazji zapraszam na mojego instasia! Kilka tygodni temu był debiut, ale jakoś nie było okazji by się pochwalić ;)  instagram - inprimoloco

 Buziaki i uściski, 
Ro.

17 komentarzy:

  1. świetny jest ten zestaw!
    prosty, nieprzekombinowany i rzeczywiście - bardzo uniwersalny!
    nada się i na wyjścia eleganckie i na codzienne - wystarczy wtedy zmienić buty na płaskie ;)

    mnie się podobasz - klasa!
    i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool!)) Lovely!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz i bardzo sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie uniwersalne zestawy zawsze się sprawdzają w rożnych sytuacjach :)
    Lubię to miejsce, bardzo ładne zdjęcia tam wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma nic wspanialszego niż klasyka, to fakt. Ona sprawdza się w każdej sytuacji, a my kobiety - nie ma co ukrywać, prezentujemy się w niej za każdym razem równie zjawiskowo. Hm... no Ty to już w szczególności, ale z taką urodą i figurą to nie ma co się dziwić.
    Dodatkowo fenomenalne zdjęcia... szczególnie trzecie - skradło moje serce w całości!
    buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym słyszała siebie :-) Niby tyle ubrań, ale wciąż "nie mam się w co ubrać"... u mnie takich sytuacjach sprawdzają się też zwykłe jednokolorowe t-shirty, które mogę połączyć z dżinsami czy też sportowymi spodniami :-) Twój zestaw bardzo mi się podoba i wyglądasz w nim mega zgrabnie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bardzo elegancko! jest w tym zarazem jakiś pazur i to jest ekstra <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie!
    W moim przypadku, szybki, prosty i niezastąpiony zestaw to biały t-shirt i przetarte jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I told you you are amazing

    OdpowiedzUsuń