piątek, 17 lipca 2015

Geometric skirt



Nieładnie znikać na półtora miesiąca. Nieładnie znikać bez pożegnania. Tylko, że… ja wcale nie uciekłam. Jestem, mam się dobrze. Zrobiłam sobie urlop. Jednak nie skłamię pisząc, że byłam bardzo, bardzo zajęta. Najpierw wcielałam w życie projekt pt. „Jak zdać sesję w pierwszym terminie?” -  udało się, a jak!  Wczoraj wróciłam ze szkolenia w Gruzji, a w międzyczasie zahaczyłam odwiedzić kumpelę w Hiszpanii. Świta mi w głowie by zrobić mini fotorelację z obu wyjazdów. Oba kraje wywarły na mnie niesamowite wrażenie, ale czuję, że moje serce mimo wszystko należy do Gruzinów… I do ich wina! I do ludzi!

Aby oderwać się nieco od wspomnień, czas wrócić do swoich zajęć. Publikuję sesję, która została wykonana jakiś czas temu, kiedy moje nogi nie widziały jeszcze słońca i byłam córką młynarza. Po wakacjach nabrałam koloru i wkrótce zasypię Was wakacyjnymi stylizacjami. ;)

Co sądzicie o geometrycznych printach? Hot or not? Ja osobiście nie jestem wielką fanką tego typu ubrań, ale ta spódnica jest tak genialna, że... moja szafa byłaby bez niej pusta. 













 bluzka Zara| spódnica Zara| szpilki Primamoda| naszyjnik Katherine

Zdjęcia: Tomasz Sobotnicki [KLIK]

A przy okazaji zapraszam na swojego instagrama! Inprimoloco [KLIK]

Uściski, 
Ro.




24 komentarze:

  1. Zazdroszczę wyjazdów i czekam na zdjęcia;)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. geometryczne printy są świetne!
    a jak się je zestawi z czymś gładkim, to już w ogóle super wypadają :)

    zazdroszczę Ci tych wojaży zagranicznych - bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz figurę, tylko pozazdrościć :) Świetna spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz rewelacyjnie ! świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna jest ta spódniczka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Koniecznie pokaż nam fotorelację z podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdanej sesji w pierwszym terminie. Czekam z niecierpliwoscią na fotorelacje z podróży.Masz cudowną figurę, której zazdroszczę. Do tego wyczucie stylu. Spódniczka skradła moje serce !
    Pozdrawiam :)

    www.kamii-foto.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w Twojej spódniczce!:) Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! :D
    zapraszam do mnie narebelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia no i Ty cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing in that pretty skirt! Love the colour and the shape! :)

    And those heels are to die for! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze gratuluję zdanej w pierwszym terminie sesji! Teraz na spokojnie możesz korzystać z wakacji :-) Stylizacja piękna i spódniczka wygląda bardzo ciekawie! Jeszcze bardziej wpadła mi w oko Twoja bluzka, a to za sprawą tych detali na rękawach ! Co do fotorelacji to jestem na tak :-) Byłam w Hiszpanii 2 lata temu i rzeczywiście piękny kraj! Chętnie odwiedzę go jeszcze raz, a w Gruzji nie miałam jeszcze okazji być więc może mnie przekonasz zdjęciami :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka, a geometryczne wzory są bardzo hot :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow swietna mini, dla mni zdecydowanie za krotka, ale Ty wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy kiedykolwiek czytałaś to co teraz napiszę, ale mam nadzieję, że tak- byłabyś świetną modelką!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna spodnica :) genialny look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)
    Ciekawy wzór spódniczki.

    OdpowiedzUsuń