środa, 5 sierpnia 2015

Róż... i już

Wiele kobiet unika jak ognia różowego koloru, a te które odważą się go założyć często są bojkotowane. Tandeta, brak gustu, infantylność to tylko jedne z nielicznych określeń jakie przypisuje się osobom noszącym ubrania w odcieniach wspomnianego koloru. Według mnie to piękny, kobiecy kolor, który zachwyca różnorodnością i masą odcieni. Od kilku lat sukcesywnie staram się zamieniać czarne sukienki na coś w kolorze. Z dziesięciu czarnych sukienek zostały mi zaledwie dwie, a nowości cieszą oko. Jasny róż lubi się z uwaga, uwaga, jasnymi kolorami, dlatego postawiłam na białe dodatki. Warto poeksperymentować z odcieniami szarego, ale to już bardziej wersja na codzień. 







 sukienka ASOS | szpilki Prima moda | naszyjnik no name

Zdjęcia: Mateusz Gięda [KLIK]

Od kilku miesięcy jestem szczęśliwą użytkowniczką instagrama, zapraszam, nick Inprimoloco [KLIK] instagram


45 komentarzy:

  1. Ja również lubię różowy kolor. Nie tylko ten pastelowy,ale i typowy ostry neon... wyglądasz przepięknie ! :) juz wbija na insta ;-)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci w tym kolorze, ja wczoraj zrobiłam sobie szaro-różowo-białe paznokcie :D

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazwyczaj mam niepomalowane paznokcie :) brak mi umiejętności i cierpliwości :D

      Usuń
  3. Piękny zestaw. Moim zdaniem róż dodaje stylizacji świeżości, buzia wygląda promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ róż jest piękny!
    trzeba go tylko dobrze wybrać - odcień!
    dopasować do karnacji, urody.... umiejętnie dopasowany nigdy nie jest tandetny ;)

    Ty w tej sukience wyglądasz bardzo kobieco, o tandetności mowy nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienke, ten kolor to zdecydowanie twój kolor :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pastele. Dziewczęco i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjecia, ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta sukienka i bardzo Ci w niej do twarzy! Świetnie skomponowałaś dodatki :-) Ja tam lubię róż bez względu na to co o nim mówią :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. You look gorgeous! Love the necklace <3

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. od dziecka byłam fanką różu i to takie 'Barbie różu', dlatego ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu (nawet teraz, gdy mam już 20 lat hah :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja! buciki wyglądają na bardzo kształtne i wygodne :)

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś prześliczna:),wspaniale Ci w tej sukience,bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś sama byłam przeciwnikiem różu teraz w wersji pastelowej jest jednym z niewielu kolorów w mojej szafie. Śliczna sukienka. Pozdrawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki delikatny róż jest cudowny :) wyglądasz pięknie, świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubie roz i mam mnostrwo doddatkow w odcieniu neonowego rozu jakby tego bylo malo :P
    A moje ulubione air max'y z tych ktore posiadam to te rozowe wlasnie :D
    Slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz :)
    A zdjęcia są świetne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz! :)
    Genialne zdjęcia!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam róż, ślicznie Ci w tym kolorze! Sukienka i zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny zestaw oraz makijaż :)
    Lubuję się w przeróżnych odcieniach różu, ale zawsze staram się, żeby zestawy nie wyglądały tandetnie czy dziecinnie, bo wybierając ten kolor, niedaleka jest droga do popełnienia zbrodni zwanej kiczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie :-) sama tez polubiłam ten kolor Kiedyś było nie do pomyślenia, że mogą go nosić rudzielce :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor butów mi nie zagrał, ale powyżej - wszystko doskonałe! Masz przepiękną kolię, która idealnie uzupełnia sukienkę. Uwielbiam róż we wszystkich odcieniach, pastelowy szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze! ;) A naszyjnik przecudny, ja jestem już chyba uzależniona od wielkich naszyjników ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna sukienka, kolor i materiał idealny;)

    I naszyjnik super;)

    pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  25. W trzecim zdaniu od końca chyba wkradł się błąd? (brakuje liczby czarnych sukienek) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, błąd został już wychwycony i poprawiony ;)

      Usuń
  26. Ja uwielbiam róż i nikomu nic do tego ;P super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, kobiety unikają różu i to jest ich największy błąd. Wystarczy przecież tylko dobrać odpowiedni odcień :)
    Ty w różu zachwycasz, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatnie i wyjątkowo kobieco! Brawo :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  29. moje ulubione połączenie kolorystyczne! jest mega słodkie i urocze :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te zdjęcia! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń