czwartek, 12 listopada 2015

Ostre cięcie

Zmiany, zmiany, zmiany! Aż 20cm mniej. Włosów. Pierwsze dni po ścięciu praktycznie 1/3 czupryny było dramatyczne. Szok i niedowierzanie. Jak mogłam to sobie zrobić?! Dlaczego nikt mi tego nie zabronił? I przede wszystkim skąd ten pomysł? To była moja najgorsza i jednocześnie najlepsza decyzja w życiu. Kiedy w końcu do mnie dotarło, że włosów już nie ma (... i jeszcze długo nie będzie) zaczęłam przekopywać Internet, czytać wszelkie poradniki, blogi i fora, w poszukiwaniu cudownego środka na przyspieszenie porostu włosów. Nie oszukujmy się, cudów nie ma, włosy od tak mi nie urosną nagle 20cm, ale... mogę delikatnie wpłynąć na to, aby moje pukle rosły szybciej niż ustawa przewiduje. Zaczęłam świadomie kompletować kosmetyki do pielęgnacji, zaopatrzyłam się w odpowiednie suplementy i tak już od przeszło 3 miesięcy świadomie troszczę się o kondycję swoich włosów. Chcielibyście przeczytać osobny post na ten temat?

Co do jesiennych trendów, zupełnie straciłam głowę dla kozaków over knee. Nie lubię się z nimi rozstawać i jeśli tylko pogoda na to pozwala to chętnie je noszę w zasadzie tylko i wyłącznie do sukienek czy spódnic. Próbowałam ze spodniami, ale jakoś tego nie widzę. Być może ze względu na fason, ponieważ te konkretne kozaki nie są jakoś bardzo dopasowane i świetnie wypadają tylko w towarzystwie kiecek.




















kardigan - Orsay | torebka - Mohito | kozaki - SellYo


Zdjęcia Tomasz Sobotnicki [KLIK]

Miłego czytania,
Ro.

17 komentarzy:

  1. Nieważne czy długie, czy krótkie włosy i tak zawsze wyglądasz zjawiskowo :) Też choruję od dłuższego czasu na te kozaki. Czekam na Twoje kolejne wpisy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to tylko włosy, to nie ręka!
    Odrosną!

    Poza tym zawsze lepsze krótsze nieco i zdrowe, niż dłuższe i podniszczone, bo narażona na pociąganie i szarpanie :)

    Twoje włosy zawsze pięknie wyglądają :)

    Kozaki bardzo ładne - myślę, że z dopasowanymi spodniami wyglądałyby równie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnemu w każdej fryzurze dobrze. Świetne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczysz, że szybko odrosną choć przy tak radykalnym cięciu początkowo pewnie dziwnie się czułaś ? Wyglądasz wspaniale i co mogę Ci polecić ze swojej strony to picie drożdży, które mi bardzo pomogło nie tylko we wzroście długości, ale też przy wypadaniu po ciąży ( na temat pielęgnacji włosów mam z kwietnia post na blogu więc jakbyś miała okazję poczytać to zapraszam - od stycznia zmieniłam podejście do pielęgnacji i widzę efekty ). Kozaki za kolano są cudowne! Ty świetnie w nich wyglądasz, a poza tym zdjęcia są zjawiskowe :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem warto się tak "odświeżyć" wyglądasz świetnie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio ścięłam i obecnie mam włosy do ramion, a były jakoś za łopatki :) Ps. Świetnie wyglądasz i jak na mój gust taka fyzura w porze jesienno-zimowej jest bardziej praktyczna. Nie przycinasz włosów zamkami, nie wyrywasz paskami od torebek. Łatwiej jest je okiełznać, gdy wkładasz swetry, a poza tym sylwetka wydaje się być smuklejsza i bardziej proporcjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio również podcięłam włosy prawie 10cm. I teraz bardzo się cieszę, coraz bardziej przekonuję się do krótszych włosów! A Tobie w takich jest pięknie!!
    Stylizacja również jest fantastyczna, nic dodać nic ujać:)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjecia :)
    zapraszam na mój nowy post http://locastrica.blogspot.com/2015/11/49-w-drogeriach-rossmann.html <3
    moze wsp obs? daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie wyglądasz :) Fajne są te portrety z liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładną masz fryzurkę! Ja też ostatnio pozbyłam się sporej długości - jestem zachwycona bo kondycja moich włosów była już bardzo słaba... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w zeszłym roku miałam włosy prawie do pasa, a potem ścięłam prawie do ramion :) bardzo szybko mi odrosły i chcę znów ściąć, chociaż na początku moja reakcja była taka sama. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam te kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wyglądasz w tych kozakach i sukience.

    OdpowiedzUsuń