poniedziałek, 21 marca 2016

Celebrate spring with Born Pretty Store!

Witajcie Kochani,

pamiętacie może Born Pretty Store? Dla przypomnienia kilka słów o marce. Jest to sklep, który za bajecznie niskie ceny oferuje naprawdę rewelacyjną, porządną sztuczną biżuterię, od jakiegoś czasu kosmetyki, zegarki, a nawet designerskie gadżety dla domu i ogrodu. Wybór jest ogromny i można naprawdę stracić głowę od nadmiaru asortymentu... a jest w czym wybierać! Dodatkowo wysyłka jest darmowa na całym świecie ;)

Kilkakrotnie już miałam okazję pokazać Wam cudeńka od nich, jeśli nie pamiętacie zajrzyjcie [TUTAJ] i zobaczcie pierwszy naszyjnik i kolejny, tym razem perłowy [TUTAJ] oraz okulary przeciwsłoneczne [TUTAJ]. Wszystkie akcesoria jakie mam w swoich zbiorach są w stanie idealnym, nic się z nimi nie dzieje, serio są bardzo porządnie wykonane.




Na zdjęciach kolejna zdobycz ze sklepu. Naszyjnik jest na tasiemce, a kryształki na filcu, dzięki czemu nic nie podrażnia dekoltu. Noszę go zarówno do eleganckich sukienek jak i stylizacji nieco luźniejszych, na przykład gładkich bluzek czy golfów. Wybrany naszyjnik znajdziecie pod tym linkiem [TUTAJ]



Mam dla Was kupon zniżkowy -10% na wszystkie nieprzecenione artykuły z Born Pretty Store. Musicie tylko wpisać przed dokonaniem płatności kod ROKT10 i Wasze zakupy automatycznie będą tańsze o 10% ;)



 Co myślicie o takiej formie zdjęć? Wolicie typowo instagramowe zdjęcia czy jednak pełne stylizacje? Dajcie znać w komentarzu!

A korzystając z okazji zapraszam Was bardzo serdecznie na mojego instagrama [KLIK], nick: INPRIMOLOCO!

Ściskam Was,
Ro.


27 komentarzy:

  1. Genialne, inspirujące zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudne! Wystrój bloga jeszcze bardziej. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, planuję kolejne zmiany, zapraszam niebawem ;*

      Usuń
  3. Zdjęcia są bardzo ładne. Mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie wiązane balerinki, koniecznie muszę sobie zamówić. Swietna estetyka zdjęć ! :D

    http://www.moniquerehmus.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. super nowości:) podobają mi się balerinki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty z wiązaniami - mistrzostwo!

    Zapraszam do mnie http://holaholafashion.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny naszyjnik!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute post! Lovely photos!
    I just followed your blog. Please follow me as well. Would love to stay in touch!
    Happy Day!

    http://fashionradi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post!
    Zdjęcia extra!!!
    pozdrawiam

    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne buty <3 śliczne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. adorable post again ! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne rzeczy! *o*
    Zdjęcia pełnych stylizacji są super, ale takie instagramowe ujęcia raz na jakiś czas są ciekawym urozmaiceniem. c:

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia ! buty są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia, mam słabość do takich wiązanych butów :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne dodatki ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG!!!!! LOVE THE SHOES!!!!!!!!!!! LOVE THEM LOVE THEM BOTH!!!!!!

    www.goodselfie.com.mx

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarówno naszyjnik jak i buty są cudowne! :) Też lubię produkty tego sklepu.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia mi się bardzo podobają! Do sklepu zajrzę bo mam bzika na punkcie okularów a do kiedy jest ważna zniżka? Zapraszam również na mój ig, za chwilę Cię znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ograniczeń czasowych co do zniżki ;)
      Zajrzę na pewno ;)

      Usuń
  19. Naszyjnik świetny! <3 Mam bardzo podobny, a kosztował mnie trochę więcej...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne buty! Bardzo mi się podobają takie sznurowanie, ale na moich stopach chyba nie prezentowałyby się zbyt dobrze... Czekam na jakąś stylizację :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, super buciki *_* Klikniete.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana obserwuję :) Miło mi będzie jeśli wrócisz.

      Usuń